نحوه ی ایجاد حساب کاربری در Uber

 

Uber یک سرویس درخواست تاکسی آنلاین است که به وسیله ی آن می توانید در اکثر کشورهای دنیا از طریق تلفن همراه خودتان(اندروید و آی او اس) راننده اختصاصی درخواست کنید و در مسیر های مختلف سفر کنید. این برنامه نزدیک ترین راننده به مکان شما را برایتان ارسال می کند. یکی از ویژگی های Uber این است که برای تسویه حساب به پول نقد نیاز ندارید و از طریق کارت اعتباری که قبلا در حساب خود در این سرویس معرفی کرده اید می توانید پرداخت خود را انجام دهید. هم چنین شما می توانید بدون دانلود این برنامه از آن نیز استفاده کنید.

 

 

مراحل :

وب سایت Uber
وب سایت Uber
  1. به وب سایت Uber بروید. سپس به صفحه ی Get Uber بروید. با این کار به صفحه ی ورود به حساب منتقل می شوید.

از شما درخواست دسترسی به موقعیت مکانی می شود. برای این کار روی گزینه ی  “Yes” کلیک کنید. با این کار این برنامه به IP address و موقعیت مکانی شما دسترسی پیدا می کند.

وارد کردن اطلاعات حساب
وارد کردن اطلاعات حساب
  1. اطلاعات حساب خود را وارد کنید. چندین فیلد برای شناسایی شما در صفحه وجود دارد. همه ی اطلاعات خود را به درستی وارد کنید.

اطلاعات کارت بانکی خود را نیز وارد کنید. اگر فیلد مربوط به اطلاعات بانکی را مشاهده نکردید احتمالا در آدرس https://get.uber.com/sign-up/ هستید. دقت کنید که آدرس صفحه ای که در آن هستید https://get.uber.com/ باشد. اگر باز هم به صفحه ی قبلی منتقل شدید و نتوانستید اطلاعات بانکی خود را وارد کنید, نگران نباشید. می توانید این کار را بعدا انجام دهید.

اگر برای ورود کد دریافت کردید روی گزینه ی  “Add Promo Code” ضربه بزنید سپس کد را وارد کنید.

گزینه ی Create Account
گزینه ی Create Account
  1. از پایین صفحه روی گزینه ی “Create Account” کلیک کنید. اکنون می توانید بدون استفاده از نرم افزار از این برنامه استفاده کنید.

منبع :  ایجاد حساب کاربری در Uber

ایجاد حساب کاربری در Uber

Post navigation