فصل پاییز در کشورمان، فصل آغاز مدارس، دبیرستان ها، دانشگاه ها و افزایش کار و تلاش افراد شاغل است. اما برخلاف تصور بسیاری از افراد می توان در فصل پاییز هم به سفر رفت و از زیبایی ها و جاذبه های فراوان طبیعی و یا توریستی نقاط مختلف جهان استفاده و لذت برد. سفر با تورهای پاییزی مزایای زیادی دارد از جمله: خنک تر شدن هوا نسبت به تابستان، ارزان تر شدن قیمت تورهای مسافرتی، خلوت تر شدن بسیاری از مکان های توریستی، سهولت رزرو بلیط هواپیما و …
به همین جهت به شما توصیه می کنیم که چنانچه قصد سفرهای خارجی با قیمت مناسب را دارید، تورهای پاییزی را فراموش نکنید. به همین جهت می خواهیم چهار تور از بهترین تورهای فصل پاییز را به شما معرفی کنیم:

 

ارمنستان
– ارمنستان:
تور ارمنستان از زمان برقرار شدن و فراهم شدن آن برای توریست ها و گردشگران ایرانی، همیشه مورد استقبال هموطنان ما قرار گرفته و این کشور زیبا با مردمان بافرهنگ و مهربانش هر ساله پذیرای میلیون ها نفر توریست و گردشگر از سراسر جهان است که جهت دیدن آن سفر می کنند. سفر به ارمنستان مزایای زیادی دارد که موجب می شود افراد با دیدگاه ها و سلیقه های متفاوتی تمایل داشته باشند که با تورهای ارمنستان سفر کنند.
کشوری ارزان قیمت در همسایگی ایران، مردمانی مهربان و بافرهنگ، امکان سفر بصورت هوایی و یا زمینی، امکانات متعدد گردشگری و توریستی، جاذبه های طبیعی و یا غیر طبیعی متعدد، برگزاری جشن ها و کنسرت های موسیقی، وجود هتل های لوکس و مجلل با امکانات توریستی مناسب (از جمله پارک آبی، شهربازی، پارک های بزرگ و زیبا، باغ گیاه شناسی، مرکز آمفی تئاتر ایروان، هزارپله و…)، آب و هوای مناسب، طبیعت زیبا، موزه ها و آثار تاریخی فراوان، مراکز خرید متنوع (شامل پاساژهای جدید و مدرن و همچنین بازارهای سنتی جالب و دیدنی)، وجود دریاچه زیبای سوان و ده ها دلیل دیگر که موجب می شوند به طرفداران سفر در پاییز توصیه کنیم که حتما نیم نگاهی هم به تورهای ارمنستان داشته باشند. اگر یک سفر پاییزی به یاد ماندنی با قیمت های مناسب را می خواهید تجربه کنید، تور ارمنستان را فراموش نکنید.

 

تایلند
– تایلند:
تور تایلند امروزه تبدیل به نامی آشنا برای بسیاری از توریست ها و گردشگران ایرانی شده است. تایلند که به دلیل مهربانی و شاد بودن مردمانش به “سرزمین لبخند” نیز معروف است، یکی از بهترین کشورهای جنوب شرق آسیا جهت سفر در پاییز و بلکه باقی ایام سال است. تایلند سرزمینی است شگفت انگیز. کشوری زیبا که با داشتن جنگل های انبوه، پوشش گیاهی و تنوع جانوری بالا، امکانات توریستی و گردشگری فراوان و متعدد توانسته تاکنون پذیرای میلیون ها توریست از سراسر جهان باشد.
از آنجایی که آب و هوای تایلند در تابستان معمولا بارانی است و در فصل های پاییز، زمستان و بهار ریزش باران کمتر است، توصیه می شود که جهت سفر به تایلند در این فصل ها سفر کنید. به خصوص فصل زیبای پاییز که می توانید علاوه بر جاذبه های مختلف گردشگری از طبیعت زیبای تایلند نیز بهره برده و به اتفاق همراهانتان از آن لذت ببرید.
ورزش های آبی، شنا و آفتاب گرفتن در ساحل، موزه های مختلف، شهربازی، پارک های آبی، فیل سواری، رفتن به رستوران های بین المللی مختلف با غذاهای لذیذ و متنوع، آثار تاریخی (از جمله معبدهای زیبای قدیمی و یا مجسمه های بودا)، وجود هتل های لوکس درجه یک، باغ ها و پارک های حیات وحش (که در آنها از نزدیک می توانید حیوانات مختلف را ببینید) و صدها تفریح و جاذبه سرگرم کننده دیگر موجب می شوند که سفر با تور تایلند در پاییز تبدیل به تجربه ای دلپذیر برای شما شود.

 

مالزی
– مالزی:
مالزی یکی از پیشرفته ترین کشورهای جنوب شرق آسیاست. کشوری با تنوع بالای جمعیتی از لحاظ قومیت، نژاد و مذهب با پیشرفت بالای علم و تکنولوژی. مالزی در دهه های اخیر پیشرفت های زیادی در زمینه توریسم و گردشگری نیز داشته بطوری که امروزه یکی از مهمترین کشورهای توریستی جهان بشمار می رود. مالزی دارای سواحل زیبا و مختلف همراه با ورزش های آبی و انواع تفریحات و سرگرمی هاست و از طرف دیگر وجود امکانات توریستی درجه یک و بسیار مناسب از جمله پارک های آبی، شهربازی، رستوران ها، مراکز خرید، آثار تاریخی، نقاط دیدنی متعدد و… امروزه یکی از بهترین کشورهای آسیایی به حساب می آید.
خوشبختانه قیمت تور مالزی به خصوص در فصل پاییز چندان بالا نیست و در این فصل با کاهش چشمگیر نرخ تورهای مسافرتی و همچنین قیمت هتل ها براحتی می توانید با هزینه مناسب به این کشور سفر و از جاذبه های توریستی آن دیدن کنید. مالزی کشوری است که برای سفر جوانان، خانواده ها و بطور خلاصه تمام گروه های سنی بسیار مناسب و هر فردی با هر سلیقه ای می تواند از سفر با تورهای پاییزی مالزی لذت ببرد.

 

بالی
– بالی:
بالی یکی از جزایر کشور اندونزی است و در جنوب شرقی آسیا قرار دارد. بیشتر مردم بالی بنا به سنت اجدادشان هندو هستند و اگر قصد سفر با تور بالی را دارید، می توانید در زمان اقامت در این جزیره زیبا و رویایی صدها معبد شگفت انگیز و زیبای این جزیره را از نزدیک ببینید. بالی سرزمین زیبایی ها و شگفتی هاست. آنقدر بالی جاذبه های توریستی و گردشگری فراوانی دارد که حتی اگر چند ماه هم در این جزیره بمانید، جهت لذت بردن و استفاده از این دیدنی ها باز هم وقت کم خواهید آورد.
بالی نیز هر ساله میزبان میلیون ها نفر توریست و گردشگر از سرتاسر جهان می شود و هنگام سفر و اقامت در بالی می توانید توریست هایی از کشورها و قاره های مختلف جهان را از نزدیک ببینید. علاوه بر این سواحل رویایی و بسیار جالب بالی، رستوران ها و کافه ها، مراکز خرید بزرگ و لوکس، آثار تاریخی بسیار جالب، اسب سواری و فیل سواری در جنگل و یا سواحل، پارک های آبی بزرگ و مجهز، موزه های جالب و دیدنی، تورهای هیجان انگیز در جنگل (از جمله کواد سواری، تورهای دوچرخه سواری، قایق سواری در رودخانه وحشی، تیوب سواری در رودخانه و…)، هلی کوپتر سواری، سوار شدن به زیردریایی تفریحی، دیدن هواپیماهای متروکه، قدم گذاشتن در کف اقیانوس و دیدن دنیای جالب زیر آب از نزدیک (sea walk) و بسیاری از تفریحات و دیدنی های دیگر که موجب خواهند شد شما یک سفر بی نظیر را تجربه کنید. نگران تغذیه خود نیز نباشید چرا که با وجود تعداد زیادی رستوران های حلال در نقاط مختلف این جزیره می توانید با خیال راحت از وعده های شام و نهار خود لذت ببرید. به خصوص در ایام پاییز که هوا هم بسیار مناسب است و با خلوت تر شدن سواحل و نقاط توریستی در این جزیره راحت تر می توانید از امکانات توریستی و جاذبه های بالی استفاده کنید.

بهترین تورهای خارجی فصل پاییز

Post navigation