دنیا دادرسان بیوگرافی و عکس های جدید

بیوگرافی دنیا دادرسان
بیوگرافی دنیا دادرسان

دنیا دادرسان در سال ۲۰۱۳ به استرالیا مهاجرت کرد او از سنین کودکی در خانواده ای رشد نمود که در آن موسیقی یکی از اصلی ترین فعالیت های آنها بود.
بیوگرافی دنیا دادرسان
دنیا دادرسان خواننده نسل جوان مقیم استرالیا ، در سال ۲۰۱۳ به استرالیا مهاجرت کرد. او از سنین کودکی در خانواده ای رشد کرد که در آن موسیقی یکی از اصلی ترین فعالیت های آنها بود به نوشته برخی از سایت های وی متولد ۱۳۷۳ در تهران است.
بیوگرافی دنیا دادرسان
دنیا دادرسان در سال ۲۰۱۳ به استرالیا مهاجرت کرد. او از سنین کودکی در خانواده ای رشد نمود که در آن موسیقی یکی از اصلی ترین فعالیت های آنها بود.
دنیا از نقش دایی وعموی خود که به نواختن ساز و سرودن آواز و همچنین نواختن پیانو توسط پدرش انجام می گرفت ، به ایجاد علاقه اش به موسیقی اشاره می کند.
“دنیا” فعالیت اکادمیک خود را در استرالیا شروع نموده و در سال ۲۰۱۴ در گروه “سه نیک”بعنوان خواننده فعالیت هنریش را آغاز نمود.
نخستین آهنگ “دنیا دادرسان” در استرالیا بهمراه گروه سه نیک ، با نام خواب های طلایی که ملودی این اثر از استاد “جواد معروفی” و ترانه آن کاری از “احسان حيدری” و تنظيم مجدد آن را “آرش كيان” انجام داده بود توسط “بهراد بهزادپور” ضبط شد.

دنیا دادرسان ، درسرودن ترانه به زبان انگلیس و فارسی تسلط کامل داشته و آهنگ فارسی دیگری را بنام “میدونی دوست دارم” با تنطیم علی لباسچی در استرالیا اجرا کرد.

بیوگرافی دنیا دادرسان
بیوگرافی دنیا دادرسان

دانلود آهنگ میدونی دوست دارم از دنیا دادرسانعکس های اینستاگرام دنیا دادرسان
پیج دنیا دادرسان بیش از ۹۱ هزار فالوور دارد پیج وی به آدرس زیر فعال می باشد.

https://www.instagram.com/donyadadrasan
دنیا دادرسان و کامیار
دنیا دادرسان مدتی در کلیپ های فان تولیدشده توسط کامیار ایفای نقش کرده است.

منبع:بیوگرافی دنیا دادرسان

بیوگرافی دنیا دادرسان

بیوگرافی دنیا دادرسان

Post navigation