بیوگرافی رسول نویدکیا

 

 

رسول نویدکیا در تاریخ ۳۰ آذر ماه سال ۱۳۶۲ در اصفهان متولد شد. او بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای تیم سپاهان بازی می کند. رسول نوید کیا برادر کوچک محرم نویدکیا کاپیتان تیم سپاهان است. او همچنین در تیم های سپاهان نوین و مس کرمان و صنعت نفت آبادان و نفت تهران نیز حضور داشته است.

رسول نویدکیا

افتخارات رسول نویدکیا

باشگاهی

لیگ برتر
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۴-۱۳۹۳ به همراه تیم سپاهان اصفهان

رسول نویدکیا (قد ۱۷۸) طی شش، هفت سال اخیر با صنعت نفت آبادان، نفت تهران و سپاهان روند رو به رشدی را طی کرد تا امروز در ۳۲سالگی نظر پرویز مظلومی را به خود جلب کند.

رسول نویدکیا

ستقلالی‌ها برای پر کردن جای خالی جاسم کرار عراقی،‌ مهدی مومنی را از نفت گرفتند، با این حال درخواست دوم کادر فنی آبی‌ها برای محکم‌تر شدن کمربند خط میانی تیم‌شان جذب رسول نویدکیا از سپاهان است. رسول نویدکیا طی شش، هفت سال اخیر با صنعت نفت آبادان، نفت تهران و سپاهان روند رو به رشدی را طی کرد تا امروز در ۳۲سالگی نظر پرویز مظلومی را به خود جلب کند. مرور کارنامه این بازیکن در لیگ برتر به شناخت بیشتر وی کمک خواهد کرد: * به استقلال قهرمان گل زد هافبکی که این فصل برای سپاهان- طی ۱۵بازی- گل نزده در لیگ‌های دهم تا دوازدهم با پیراهن صنعت نفت آبادان ۹گل زده است. رسول در ایستگاه دهم لیگ دوازدهم گل چهارم خود را درون دروازه سیدمهدی رحمتی جای داد. در تقابل مذکور اگرچه که استقلال امیر قلعه‌نویی ۲ بر یک نفت آبادان را برد اما ضربه دقیقه۲ نویدکیا برای تیمی که در نهایت قهرمان لیگ شد، غافلگیرکننده بود.

رسول نویدکیا

منبع : بیوگرافی رسول نویدکیا

منبع : بیوگرافی رسول نویدکیا

بیوگرافی رسول نویدکیا

Post navigation