رضا فیاضی و همسرش فریده علم بیگی +عکس و بیوگرافی

بیوگرافی رضا فیاضی

رضا فیاض بازیگر و کارگردان محبوب و باسابقه کشورمان در پانزدهم تیرماه ۱۳۳۲ در شهر اهواز به دنیا امده است، وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم بوده و در سال ۱۳۵۵ با حضور در سریال «گلباران» به کارگردانی «رضا بابک» به حرفه بازیگری روی اورد.
وی در کنار بازیگری به فعالیت در زمینه‌ های مختلف هنری از جمله نویسندگی، نمایش عروسکی و کارهای رادیویی نیز پرداخته است ، او همچنین در چندین برنامه تلویزیونی به عنوان مجری حضور پیدا کرده است.

رضا فیاضی در خصوص ازدواجش می گوید: اتفاقی که باعث شد من وفریده باهم ازدواج کنیم زیبا، نمایشی و درواقع به نوعی فیلم در فیلم بود؛ البته قبل از آن باید عنوان کنم که این ازدواج دوم هر دونفرماست؛ یعنی هم ازدواج دوم من در زندگی و هم ازدواج دوم فریده در زندگی اش، سال ۸۵ کاری به اسم «شهر قشنگ» را همراه با عموهای فیتیله ای برای سیمافیلم کار می کردم، سیما فیلم هم دقیقا نزدیک بیمارستان هدایت است که همسرم پرستار بخش زنان و زایمان بیمارستان هدایت بودند. صحنه ای در کار وجود داشت که شخصیت من در حال فرار از دست مدیرهتل است و به روی کاناپه ای می افتد و برای زیاد کردن نمک کار، با کاناپه از پشت می افتد. چند بار این صحنه را تمرین کردیم و هیچ مشکلی پیش نیامد ولی موقع فیلمبرداری، من برای اینکه نمک بیشتری به کار بدهم کمی زیاده روی کردم؛ وقتی افتادم روی کاناپه و کاناپه از پشت افتاد، سرمن به شدت به پیشخوان هتل خورد و یک شکاف عمیق برداشت و من را خونین ومالین با لباس نمایش به بیمارستان هدایت بردند و پرستاری که سرمن را بخیه کرد، فریده علم بیگی بود که وقتی سر مرا بخیه زد، دلم را هم بخیه زد!
وی در خصوص ازدواج اولش نیز می گوید :
من وهمسر اولم ۲۶ سال باهم زندگی کردیم و به دلایلی از یکدیگر جدا شدیم. من از ازدواج اولم دو فرزند دارم؛ علی که مهندس کامپیوتر است و درشرکت نفت مشغول به کار می باشد و بهار که اکنون برای گذراندن دوره دکترا در آلمان به سر می برد.فریده هم از ازدواج اولش دو فرزند دارد که هر دوازدواج کرده، بچه دار شده اند و ما از طرف ایشان نوه دار شده ایم. رابطه من با فرزندان ایشان واقعا گرم و صمیمی است و هرجا که از من بپرسند چند فرزند دارید؟ می گویم چهار فرزند و دو نوه…

منبع:بیوگرافی رضا فیاضی

بیوگرافی رضا فیاضی

بیوگرافی رضا فیاضی

Post navigation