شکیب شجره بازیگر تئاتر و سینمای ایران متولد ۲۷ مرداد ماه و ساکن تهران است. این بازیگر به طور جدی تمرینات مربوط به بازیگری را هر روز انجام داده و برای دیده شدن تلاش فراوانی کرده است. شجره فارغ التحصیل رشته بازیگری در استرالیا می باشد

همسر شکیب شجره :

وی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

سابقه فعالیت شکیب شجره :

شکیب شجری چندین سال است که فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. نمایش هایی همچون اژدهاک، ماراساد و تهوع از آثار برجسته ی وی در عرصه تئاتر می باشد. به تازگی با بازی در سریال نمایش خانگی هیولا ساخته مهران مدیری، چهره هاش در میان مردم شناخته و دیده شد. وی در این سریال نقش داوود بیزاکودیل را بازی می کند و بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

بیوگرافی شکیب شجره
بیوگرافی شکیب شجره

به جز بازیگری :
شکیب شجره علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی و نواختن پیانو نیز فعالیت می کند. وی همچنین ورکشاپ های تنفس، انرژی و آگاهی بدن برگزار می کند.
صفحه اینستاگرام شکیب شجره :
شکیب شجره با آیدی عکس ها و ویدئوهای شخصی خود را در اینستاگرام به اشتراک میگذارد.
شکیب شجره با انتشار عکس در مورد بازیگری گفت :
یک چیز رو زندگی به من یاد داد… “غرق در عشق شو مخصوصا در چیزی که عاشقشی”… بازیگری راهی از عشق را به من نشون میده که هیچ چیز جاش رو نمیگیره… سخت و درست رو تمرین میکنم… خیلی اتفاقای خوب یا بد در این راه پیش روم هست… آسمان گاهی ابری و گاهی آفتابی میشه ولی یک چیز همیشه ثابت هست و وجود داره و اون خود آسمان هست… بازیگری برای من به مثابه آسمان می مونه. همه اتفاقات توش میوفته ولی یک چیز ثابت هست و اون بازیگری در حال تمرین
شکیب شجره در آخرای سال ۹۷ در اینستاگرامش نوشت :
۹۷ تمام… هر کاری که می تونستم کردم… کاملا راضیم…
۹۷ : تحصیل در رشته بازیگری در استرالیا، برگزاری ۲ وورکشاپ اونجا، ثبت متد بازیگری ” امیم ترا”، تمرین با گروه تئاتر”آرک آو آرت”، بازی در نمایش “تهوع”، تمرین نمایش”شاتر_شیطان” و بازی در سریال “هیولا”.
۹۸ : نمی تونم صبر کنم براش. هر چه پیش آید خوش آید.

منبع:بیوگرافی شکیب شجره

بیوگرافی شکیب شجره

بیوگرافی شکیب شجره

Post navigation