مدفوع در خواب نشانه چیست؟

دیدن مدفوع انسان یا مدفوع بچه را در خواب بسیاری از معبرین نیکو ندانسته‌اند. برخی از تعبیرگران به واسطه مناسب نبودن این گونه خواب‌ها دیدن مدفوع را به پول تفسیر کرده‌اند. پولی که از راه حرام بدست آمده باشد می‌تواند خود را به صورت دیدن مدفوع در خواب نشان دهد. البته لازم به ذکر است علامه مجلسی در جایی بیان کرده‌اند دیدن مدفوع در خواب خب است چون بیننده خواب از غم و رنج رهایی می‌یابد و قرضش ادا می‌گردد.

مطیعی تهرانی می‌گوید:

  • در نفایس الفنون و عرایس العیون می‌خوانیم که مدفوع مالی است که ظن حرام بودن آن وجود دارد. مدفوع کردن از غم رها شدن است. این گمان که مدفوع در خواب پول می‌باشد زیاد است
  • دیدن مدفوع در خواب پول و مال نیست رهایی از غم و رنج و اندوه است و چون پول یکی از عوامل تخفیف دهنده آلام ماست تعبیر پول را به مدفوع نسبت داده‌اند. ضمناً اگر غم و رنج، از بی پولی باشد رهایی از آن با پول میسر است که می‌تواند مدفوع در این جا پول باشد.
تعبیر خواب مدفوع کردن

تعبیر خواب مدفوع به روایت معبرین قدیمی

ابن سیرین می‌گوید: تعبیر خواب مدفوع انسان مال حرام است.

‌‌‌حضرت دانیال (ع) نیز می‌فرمایند: مدفوع در خواب مال حرام است.

 

تعبیر خواب مدفوع کردن

جابر مغربی می‌گوید: تعبیر خواب مدفوع کردن انسان جدا شدن مال و اموال می‌باشد.

 

ابن سیرین می‌گوید: 

  • اگر ببینی در مستراح ادرار و مدفوع می‌کنی مال و اموال خودت را خرج می‌کنی.
  • اگر ببینی در رختخواب خودت مدفوع کرده‌ای مقداری از مال خودت را به زنت می‌دهی.
  • اگر ببینی مدفوع کردی و آن را با خاک پوشانده‌ای مال خودت را در زمین پنهان می‌کنی.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: 

  • اگر ببینی در جایی که تا به حال آن را ندیده‌ای مدفوع کردی مال خودت را جایی خرج می‌کنی که مزد و ثوابی ندارد.
  • اگر ببینی از شکم تو مثل سیل مدفوع بیرون می‌آید پادشاه (شخصی که در زندگی از نظر بیننده خواب دارای قدرت فراوان است) باعث غم و اندوه تو می‌شود.
  • تعبیر خواب مدفوع کردنابراهیم کرمانی می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که در جایی که تا به جال ندیده مدفوع کرد نشان این است که آن شخص مال و اموال خودش را جایی خرج می کند که برایش مزد و ثوابی ندارد. و اگر فردی خواب ببیند که از شکم اش مثل سیل مدفوع بیرون می آید نشانه این است : از جانب کسی که در زندگی آن فرد قدرت فراوان دارد غم و اندوه به او خواهد رسید.محمد بن سیرین می گوید:
    • مدفوع کردن در رختخواب نشانه این است که مقداری از مال و اموال خودت را به زنت خواهی داد.
    • اگر پس از مدفوع کردن آن را با خاک پنهان کردی و پوشاندی یعنی اینکه مال خودت را در زمین پنهان می کنید.
    • جابر مغربی : تعبیر مدفوع کردن انسان در خواب نشانه جدا شدن از مال و اموال می باشد.

    تعبیر خواب مدفوع کردن

    تعبیر خواب مدفوع کردن در توالت

    محمد بن سیرین : اگر کسی خواب ببیند که در مستراح و توالت مدفوع یا ادرار کرد نشانه این است که غرق در ثروت می شود و از آن ثروت را خرج می کند.

  • تعبیر خواب مدفوع در دهاناگر فردی خواب ببیند که در دهانش مدفوع خود یا دیگران را دارد به ثروت بزرگی که از راه حرام بدست آمده می رسد.

    تعبیر خواب شستن مدفوع

    اگر خواب ببینید که مدفوع خودتان را می شویید یا اینکه محلی که با مدفوع آلوده شده می شویید نشانه این است که به ثروتی که بسیار حلال و پاک می باشد می رسید و به زودی خبر خوشی به شما می رسد که باعث روشنی چشم شما خواهد شد.


    تعبیر خواب شستن مدفوع نوزاد

    شستن مدفوع نوزادی که می شناسد نشانه رسیدن به ثروت است ولی اگر آن نوزاد را نشناسید هم به ثروت می رسید و هم در کاری که به تازگی شروع کرده اید به موفقیت های زیادی خواهید رسید و سرمایه شما افزایش پیدا خواهد کرد.


    تعبیر خواب شستن مدفوع نوزاد

    اگر خواب ببینید که به دستشویی می روید تا در آنجا مدفوع و ادرار کنید بدانید به ثروت می رسید و پولدار خواهید شد.


    تعبیر خواب شستن توالت

    اگر خواب ببینید که دستشویی و توالت را می شویید شما از راه حلال به امرار معاش خواهید پرداخت و روزی پاکیره بدست خواهید آورد.


    تعبیر خواب آلوده شدن با مدفوع

    محمد بن سیرین : اگر فردی خواب ببیند که در چاه توالت افتاده است یعنی اینکه آن فرد مال و اموال کسی را به زور تصاحب می کند.

    جابر مغربی : اگر شخصی خواب ببیند که در بین مدفوع راه می رود یا اینکه در خانه یا جاده ای در بین مدفوع غرق شده است نشانه این است که شخصی قدرتمند موجب غم و اندوه او می شود.

    و اگر شخصی خواب ببیند که پایش را روی مدفوع قرار داد و به زمین افتاد و تمام بدنش آلوده شد و اگر موقعیت کاری و و جایگاه اش پست و زشت باشد شخصی قدرتمند برایش مسئله و مشکل ناخوشایندی درست خواهد کرد.

    همچنین می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که از مقعدش مدفوع و نجاست بیرون آمده و بدنش به آن مدفوع آلوده شده است نشانه این است که مال و اموال حرام بدست می آورد.

    ابراهیم کرمانی : اگر خواب ببینید که همه بدن خود را با مدفوع آلوده کرده اید نشانه این است که مرتکب گناهی خواهید شد.

    خالد بن علی : اگر فردی خواب ببیند که در بسترش مدفوع وجود دارد آن فرد زنش را طلاق می دهد و به بیماری مبتلا می گردد و اگر بدن و لباس هایش را به مدفوع آلوده کرد یعنی اینکه مرتکب جرم و گناهی می شود.

منبع : تعبیر خواب مدفوع کردن

منبع : تعبیر خواب مدفوع کردن

تعبیر خواب مدفوع کردن

Post navigation