سایت تعمیر پی سی با 8 سال تجربه جهت کمک و آموزش کامپیوتر به صورت کاربردی برای کاربران راه اندازی شده است. هدف از راه اندازی این سایت، برطرف کردن برخی از مشکلات کاربران و همچنین خدماتی از قبیل خدمات شبکه و سرور، پشتیبانی شبکه، طراحی سایت شرکتی، تعمیرات کامپیوتر، خدمات کامپیوتری و  تعمیر هارد را ارائه می دهد. امید است که این سایت برای خوانندگان عزیز مفید می باشد و اطلاعات تخصصی و کاربردی در اختیار آنها قرار دهد.

برخی از خدمات شبکه و سایت تعمیر پی سی

منظور از سرور چیست؟ در شبکه های کامپیوتری، سرور یک برنامه کامپیوتری یا دستگاهی می باشد که عملکردی را برای سایر برنامه ها یا دستگاه ها به نام Client فراهم می کند که به این معماری مدل client–server گفته می شود. سرورها می توانند عملکردهای مختلفی را ارائه دهند که اغلب به آنها ارائه سرویس گفته می شود مانند اشتراک داده یا منابع بین چندین Client یا انجام محاسبات برای Client. یک سرور واحد می تواند به چندین Client سرویس ارائه کند و یک Client می تواند از چندین server استفاده کند. یک فرایند Client ممکن است در همان دستگاه اجرا شود یا ممکن است از طریق شبکه کامپیوتری به یک سرور در یک دستگاه دیگر متصل شود. از جمله سرورها می توان به سرورهای پایگاه داده، سرورهای فایل، سرورهای mail، سرورهای print، وب سرورها، سرورهای game و سرورهای application اشاره کرد. امروزه شبکه های سرور بیس که client–server نامیده می شود. بیشترین استفاده را از طریق مدل درخواست پاسخ request–response انجام می دهند. یک Client درخواستی را به server ارسال می کند که برخی از اقدامات را انجام می دهد و پاسخی را معمولا با یک نتیجه یا تایید به Client ارسال می کند.

خدمات شبکه

همان طور که قبلا اشاره شد یکی از خدمات سایت تعمیر پی سی، خدمات شبکه و پشتبانی شبکه می باشد. هر سرویس معمولا توسط یک مولفه server در حال اجرا بر روی یک یا چند کامپیوتر (اغلب یک کامپیوتر سرور اختصاصی چندین سرویس را ارائه می دهد) ارائه می شود و توسط دستگاه های دیگر اجرا می شوند، از طریق شبکه قابل دسترسی است. با این حال، اجزای client و server می توانند هر دو در یک دستگاه مشابه اجرا شوند. تیم سایت تعمیر پی سی همواره به دلیل استفاده از تکنولوژی های برتر و خدمات شبکه ای متفاوت برای ارائه خدمات برتر برای سازمان ها و شرکت ها از تفاوت خاصی برخوردار است. از جمله خدمات شبکه که سایت تعمیر پی سی ارائه می باشد، عبارتند از:

  • خدمات راه اندازی شبکه
  • خدمات پشتیبانی شبکه
  • خدمات مشاوره
  • خدمات آموزشی

اما منظور از پشتیبانی شبکه چیست؟ پشتیبانی شبکه، مجموعه ای از فعالیت ها در زمینه خدمات شبکه و سرور می باشد که برای حفظ، نگهداری و رفع ایرادات شبکه انجام می شود. این مشکلات ممکن است در سطح سخت افزاری و نرم افزاری به وجود بیایند. از جمله وظایف پشتیبان شبکه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نگهداری و حفظ شبکه
  • نگهداری از کلیه سیستم های سازمان یا شرکت
  • ارتقا زیر ساخت ارتباطات شرکت یا سازمان
  • نصب و راه اندازی نرم افزار و سخت افزار جدید
  • رفع مشکلات شبکه
  • رفع نیازهای آینده شبکه

خدمات شبکه

شایان به ذکر است که افرادی که دارای کسب و کاری هستند می توانند با استفاده از یک سایت شرکتی رزومه شخصی، محصولات و خدمات را بدون در نظر گرفتن محدودیت زمانی و مکانی معرفی کنند زیرا یک وب سایت می تواند یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای ترویج کسب و کار افراد باشد. از این رو در حال حاضر طراحی سایت شرکتی نسبت به سایر طراحی سایت ها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و یکی از خدماتی که سایت تعمیر پی سی ارائه می دهد، طراحی سایت شرکتی می باشد. لازم به ذکر است که اگر طراحی سایت شرکتی بر اساس استانداردهای سئو صورت بگیرد، شرکت ها و سازمان های در مدت زمان کوتاه می توانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

ما می دانیم که هنگام قطع شدن، کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ شما نیاز به تعمیر سریع و آسان رایانه دارد و به یک سرویس تعمیراتی سریع، راحت و قابل اعتماد نیاز دارید. شما از کامپیوتر خود برای کار، خانه، ایمیل، جستجو در اینترنت، چت کردن و موارد دیگر استفاده می کنید. هنگامی که به یک سرویس تعمیر کامپیوتر نیاز دارید، باید سریع و به درستی انجام شود. شما می توانید از راهکارهای سایت تعمیر پی سی استفاده کنید.

خدمات شبکه

اولین کاری که تیم ماهر ما انجام می دهند انجام یک تست تشخیصی رایگان است تا دقیقاً چه اشتباهی در کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ شما اتفاق افتاده است. هنگامی که ما ریشه مشکل را پیدا کردیم، تیم ما توضیح می دهد که چه چیزی اشتباه است و گزینه های تعمیر از جمله تخمین هزینه و زمان را ارائه می دهد. اگر تصمیم به ادامه کار بگیرید، بلافاصله شما می توانید با کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ کار کنید. تکنسین های آموزش دیده ما با انواع برندهای کامپیوتر شخصی و لپ تاپ از جمله Apple ، Dell  و HP تجربه دارند. افراد ما می توانند خنک کننده، صفحه نمایش، پورت ها، باتری ها و موارد دیگر را تعمیر کنند. همچنین می توانید تعمیر هارد خود را به ما بسپارید. افراد ما روند پیشرفت کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ شما را طی مراحل مختلف به روز می کند. مهم نیست که چه رایانه ای، رایانه شخصی یا لپ تاپی در اختیار دارید یا تعمیر آن را نیاز دارید، می توانید مطمئن باشید که تعمیر شما به سرعت و حرفه ای انجام می شود. ما در تمام تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ قیمت مناسبی را دریافت می کنیم. هیچ کس نمی خواهد رایانه آنها نیاز به تعمیر داشته باشد اما وقتی می خواهید این کار به سرعت، مقرون به صرفه و درست انجام شود، می توانید به تیم سایت تعمیر پی سی بسپارید. سایت تعمیر پی سی، پیشرو در صنعت تعمیر الکترونیک با خدمات سریع، مقرون به صرفه و تضمین شده است.

خدمات شبکه

سایت تعمیر پی سی دات نت

Post navigation