شرکت آرایشی و بهداشتی دنادیا یکی از تولید کنندگان لوازم آرایشی بود و از بهترین مواد برای ساخت محصولاتش استفاده می کند. ریمل ابرو و ژل حالت دهنده ابرو از محصولات پرفروش این شرکت هستند.

ریمل ابرو

ریمل ابرو دنادیا یکی از محصولات پر مصرف این شرکت است و برای حالت دادن به ابرو ها و پر پشت کردن آنها مورد استفاده قرار می گیرد. ریمل ابرو محصول مناسبی برای افرادی است که ابروهای نازک و کم پشتی دارند. ریمل ابروی دنادیا قسمت های خالی ابرو را به خوبی پر کرده و حالت زیبایی به ابرو می دهد. ریمل ابروی دنادیا تنوع رنگی بالایی داشته و برای همه نوع سلیقه تولید می شود. این محصول به هیچ وجه موجب ریزش ابرو و حساسیت پوستی نمی شود زیرا مواد اولیه به کار رفته در آن از مرغوب ترین مواد است. این ریمل حاوری رنگدانه های طبیعی بوده و بسیار نرم و سبک است و اگر به مدت طولانی روی ابرو بماند، باعث خشکی ابرو نمی شود. این ریمل ابرو، بافت بسیار سبکی داشته و علاوه بر پر پشت کردن ابروها به آنها فرم و حالت می دهد. از آن جایی که تنوع رنگی این محصول زیاد است و از قهوه ایی خیلی کم رنگ تا قهوه ایی خیلی پر رنگ تولید می شود، تبدیل به محصولی پر فروش شده است.

ریمل ابروی دنادیا با وجود این که بسیار نرم و سبک است، ماندگاری بسیار بالایی دارد و تا زمانی که شسته نشود، به خوبی روی ابرو باقی می ماند. این محصول حاوی روغن آرگان است و به همین دلیل هیچ آسیبی به ابرو نمی رساند. ریمل ابروی دنادیا ابروها را به رنگ دلخواه در آورده و چون حاوی رنگدانه های طبیعی است، باعث ضخیم تر شدن ابروها می شود. ریمل های ابروی دنادیا ضد آب و ضد تعریق بوده و ماندگاری زیادی دارند ولی با این حال با پاک کننده های آرایشی به راحتی پاک می شوند.

بهتر است ریمل ابرو با توجه به رنگ مو و رنگ چهره انتخاب شود. خانم هایی که موهای روشنی دارند باید از ریمل ابرویی استفاده کنند که دو دورجه از موهایشان تیره تر است. پر فروش ترین رنگ ریمل ابرو، رنگ قهوه ایی متوسط است زیرا این رنگ با بیشتر چهره ها همخوانی دارد و حالتی طبیعی به چهره می دهد. ریمل ابروی دنادیا حاوی ویتامین های E و A بوده و همچنین دارای پایه گیاهی است.ریمل ابروی دنادیا از بهترین متریال ساخته شده و اگر به مدت طولانی روی ابرو بماند، روی صورت پخش نمی شود. با استفاده از ریمل ابرو، ابروها خیلی طبیعی به نظر رسیده و فرم آن ثابت و یکنواخت می شود. ریمل ابروی دنادیا با پوست و موی ابرو سازگار است چون حاوی رنگدانه های طبیعی است و این رنگدانه ها موجب حساسیت پوستی نمی شوند.

ژل حالت دهنده ابرو

ژل ابرو دنادیا یکی از محصولات پر فروش دنادیا است و بیشتر برای ابروهای بی حالت مورد استفاده قرار می گیرد. ژل ابروی دنادیا یک محصول تقویتی بوده و با استفاده از آن مواد مغذی به موهای ابرو می رسد. این محصول کیفیت بالایی داشته و موجب تقویت ابروها و رشد مجدد آنها می شود. ژل ابروی دنادیا آبرسان و مرطوب کننده بوده و به همین دلیل مانع از خشکی پوست اطراف ابرو و همچنین خود ابرو می شود. ژل حالت دهنده ابروی دنادیا به ابروهای ضخیم و پرپشت و حتی ابروهای نا مرتب، حالت زیبایی می دهد و آنها را مرتب می کند. ژل ابرو چند دقیقه بعد از استفاده، روی ابرو خشک شده و به ابرو حالت می دهد ولی باعث خشکی پوست نمی شود. کاربرد ژل ابرو و ریمل ابرو تقریباً یکی است با این تفاوت که ژل ابرو رنگدانه های کمتر و بافت سبکتری دارد. این محصول حاوی روغن آرگان است و به همین دلیل با انواع پوست سازگاری دارد. ژل حالت دهنده ابروی دنادیا بافتی ژله ایی و شفاف دارد و بدون رنگ است.

ژل حالت دهنده ابروی دنادیا برای پر حجم نشان دادن و مرتب کردن ابروها استفاده می شود و می تواند قسمت های خالی ابرو را به خوبی پر کند. این محصول حاوی روغن های گیاهی است و به همین دلیل نه تنها موجب حساسیت نمی شود بلکه موجب تقویت ابرو نیز می شود. ژل ابروی دنادیا محصول خوبی برای مصرف روزانه است و اگر چندین ساعت رو ابرو بماند، موجب خشک شدن و بد حالت شدن ابرو نمی شود. شرکت دنادیا برای ساخت و تولید این ژل ابرو، از بهترین و مرغوب ترین متریال استفاده می کند و به همین دلیل این محصول از محصولات پر طرفدار این شرکت است.

ژل ابروی دنادیا در دو مدل تقویت کننده و آرایشی تولید می شود. ژل ابرو آرایشی بیشتر برای فرم دادن به ابروهای نا مرتب و خیلی بلند استفاده می شود و حالت ثابتی به ابروها می دهد. این محصول ضد التهاب بوده وبا انواع پوست سازگاری دارد. ژل تقویت کننده ابرو حاوی ویتامین بوده و موجب رشد مجدد ابروها شده و از ریزش آنها جلوگیری می کند. این ژل علاوه بر حالت دادن به ابرو، ویتامین های مورد نیاز را به ابرو می رساند و به همین دلیل ابروها از ریشه تقویت می شوند. ژل ابروی دنادیا پایه گیاهی دارد و برای ساخت آن از عصاره پنج نوع گیاه استفاده می شود و به همین دلیل هیچ آسیبی به ابرو نمی رساند. این ژل خواص زیادی دارد و موجب ترمیم ابروها می شود. ژل حالت دهنده دنادیا فاقد مواد عطری و شیمایی بوده و کاملاً بدون رنگ است.

محصولات آرایشی دنادیا

Post navigation