کشور اسلواکی یکی از کشورهای عضو شینگن است و اقامت آن نسبت به سایر کشورهای اروپایی آسان تر است. اسلواکی نسبت به کشورهای اروپایی دیگر، کشور ارزانی محسوب می شود و جزء یکی از بهترین کشورها برای اقامت است. برای اخذ اقامت اسلواکی روش های مختلفی وجود دارد و شما با هر نوع ویزایی وارد کشور اسلواکی شوید، می توانید اقامت دائم بگیرید.

موسسه مهاجرتی تک دژ پارس یکی از بهترین موسسات اقامتی است و با بهترین روش های ممکن به شما برای گرفتن اقامت کشور اسلواکی کمک می کند. اسلواکی از کشورهایی است که در چند سال اخیر افراد زیادی به آن مهاجرت کرده اند چون شرایط اقامت آن به سختی بقیه کشورها نیست. برای گرفتن اقامت اسلواکی نیازی نیست که حتماً در آن کشور سرمایه گذاری کنید و این یکی از دلایلی است که افراد زیادی به این کشور مهاجرت می کنند و با داشتن اقامت اسلواکی می توانید به راحتی به تمام کشورهای اروپایی بروید و آن جا زندگی کنید.

کشور اسلواکی امکانات زیادی برای شهروندان و مهاجرین دارد و تمامی افراد می توانند از مزایای زندگی در اروپا مانند خدمات بهداشتی و تحصیل بهره مند شوند.  به طور کلی اقامت کشور اسلواکی مزایای زیادی دارد، به عنوان مثال دولت اسلواکی به افرادی که ایده های جدیدی برای کسب و کار دارند اهمیت زیادی می دهد و تسهیلات ویژه ایی در اختیار آنها قرار می دهد به این ترتیب برای شروع یک کار جدید در این کشور با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. سطح استاندارد زندگی در کشور اسلواکی در سطح بالایی قرار دارد و در این مورد از بعضی از کشورهای اروپایی پیشی گرفته است.

موسسه حقوقی بین المللی تک تاژ پارس با توجه به شرایط شما از نظر تحصیلی یا کاری، بهترین روش های اقامت را برای شما فراهم می کند و در مدت زمان معینی می توانید به طور قانونی، اقامت این کشور را دریافت کنید.

اقامت اسلواکی از طریق تحصیل

یکی از بهترین راه های مهاجرت به کشور اسلواکی، اقامت گرفتن از طریق تحصیل است. اقامت این کشور از طریق ویزای تحصیلی آسان تر است و هزینه کمتری دارد. افرادی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند برای گرفتن مدرک لیسانس، باید به زبان این کشور مسلط باشند ولی مقاطع بالاتر به زبان انگلیسی تدریس می شوند و دانشجویان باید مدرک زبان متناسب با مقطع تحصیلی خود را به دانشگاه ارائه دهند. اگر به مدت 6 سال در کشور اسلواکی تحصیل کنید، می توانید به راحتی اقامت دائم اسلواکی را بگیرید. اخذ اقامت اسلواکی از طریق تحصیل یکی از بهترین راه های مهاجرت به اسلواکی است.

افراد زیادی قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های اروپایی را دارند ولی به علت بالا بودن هزینه های تحصیلی این امکان برای همه فراهم نیست. هزینه تحصیل در کشور اسلواکی نسبت به سایر کشورهای اروپایی خیلی کم تر است و به همین دلیل افراد زیادی به قصد ادامه تحصیل به این کشور می روند و از طریق ویزای تحصیلی اقامت این کشور را می گیرند. تحصیل به زبان اسلواکی در دانشگاه های دولتی این کشور برای همه رایگان است و بنابراین افرادی که قصد دارند در دانشگاه های دولتی درس بخوانند باید قبل از وارد شدن به این کشور، تا حدی زبان اسلواکی را یاد بگیرند. در بین کشورهای اروپایی، دانشگاه های اسلواکی از سطح بسیار بالایی برخوردار است و به ویژه در رشته های پزشکی و دندانپزشکی جزء بهترین دانشگاه های اروپا شناخته شده است. وجود اساتید با تجربه و ماهر یک امتیاز مهم برای دانشگاه های اسلواکی محسوب می شود و دوره های تخصصی زبان انگلیسی برای دانشجویان برگزار می شود. با گرفتن اقامت تحصیلی کشور اسلواکی، می توانید به راحتی برای ادامه تحصیل به کشورهای اتریش و آلمان بروید.

شما می توانید با مراجعه به موسسه بین المللی تک تاژ پارس و ارائه مدارک تحصیلی مورد نیاز، به راحتی اقامت این کشور را به دست آورید. شرایط گرفتن اقامت کشور اسلواکی بستگی به دانشگاهی دارد که برای ادامه تحصیل انتخاب می کنید. اقامت تحصیلی از طریق دانشگاه های خصوصی به نسبت از دانشگاه های دولتی راحت تر است ولی دانشگاهی که انتخاب می کنید باید توسط وزارت علوم تایید شده باشد. دانشجویانی که رزومه تحصیلی بالایی دارند، می توانند بورسیه تحصیلی دریافت کنند و به طور رایگان تحصیل کنند. بیشتر دانشگاه های اسلواکی دولتی هستند و دولت تمام هزینه های تحصیلی دانشجویان را به عهده می گیرد. برای ورود به دانشگاه های اسلواکی باید در ابتدا در چند آزمون ورودی شرکت کنید. بعضی از دانشگاه های اسلواکی نیازی به مدرک زبان ندارند ولی بعضی از دانشگاه های این کشور فقط به زبان انگلیسی تدریس می کنند و داشتن مدرک زبان انگلیسی الزامی است.

اقامت اسلواکی از طریق کار

یکی دیگر از روش های گرفتن اقامت دائم کشور اسلواکی داشتن ویزای کار و اجازه کار در این کشور است. برای گرفتن اقامت کاری اسلواکی باید به مدت پنج سال در این کشور کار کنید و مالیات بپردازید.

در بعضی موارد می توانید اجازه کار را بارها تمدید کنید ولی به طور کلی اجازه کار فقط به مدت دو سال اعتبار دارد. تمام افراد غیراروپایی که می خواهند در کشور اسلواکی کار کنند باید مجوز اقامت موقت این کشور را داشته باشند و برای انجام این کار باید به سفارت اسلواکی در کشور خود مراجعه کنند. اخذ اقامت اسلواکی از طریق کار یکی از بهترین روش های دریافت اقامت اسلواکی می باشد.

کارفرمایان کشور اسلواکی برای استخدام کارمندانی که مقیم اسلواکی نیستند، باید سرمایه کافی داشته باشند تا بتوانند به کارمندشان حقوق دهند و حق بیمه او را پرداخت کنند.

موسسه حقوقی مهاجرتی دژ پارس

Post navigation