موسسه مهاجرتی دژ پارس یکی از معتبرترین موسسات مهاجرتی بوده و با توجه به موقعیت متقاضیان می تواند بهترین نوع اقامت را برای آنها اخذ نماید. این موسسه می تواند در کمترین زمان اقامت کانادا و کشورهای اروپایی از جمله اسلواکی را برای متقاضیان دریافت نماید.

اقامت اروپا

روش های زیادی برای اخذ اقامت کشورهای اروپایی وجود دارد و این روزها بسیاری از افراد به روش های مختلف در حال مهاجرت به کشورهای اروپایی هستند. اولین قدم برای دریافت اقامت اروپا، دریافت ویزای شنگن از سفارت کشوری است که فرد قصد مهاجرت به آن را دارد. فرد متقاضی برای دریافت ویزای شنگن باید در مرحله اول به سفارت کشور مورد نظر مراجعه کرده و در صورت اخذ ویزا باید مراحل بعدی را پشت سر بگذارد. فرد متقاضی باید هدف خاصی از مهاجرت داشته باشد و با توجه به هدفی که دارد می تواند با مراجعه به یک موسسه مهاجرتی معتبر، از یک وکیل با تجربه در این زمینه کمک بگیرد. ویزای شنگن این امکان را به مهاجرین می دهد که بدون هیچ محدودیتی بتوانند به همه کشورهای اروپایی سفر کنند.

یکی از بهترین و پربازده ترین روش ها برای مهاجرت به اروپا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. متقاضیان می توانند از طریق خرید خانه یا ثبت شرکت در کشورهای اروپایی سرمایه گذاری کرده و به این ترتیب اقامت آن کشور را به دست آورند.

از دیگر روش های اخذ اقامت کشورهای اروپایی، اقامت از طریق ادامه تحصیل است. افرادی که از طریق ادامه تحصیل به کشورهای اروپایی مهاجرت می کنند، می توانند بعد از فارغ التحصیلی شغل مورد نظر خود را پیدا کرده و به کار مشغول شوند. متقاضیان با این روش می توانند بعد از مدتی ویزای خود را به ویزای تحصیلی تبدیل کرده و اقامت دائم بگیرند. اقامت اروپا از طریق ویزای کاری، یکی دیگر از روش های اخذ اقامت اروپا است. در این روش افراد متقاضی از طرف یک شرکت معتبر به کشور اروپایی معرفی شده و در صورت داشتن شرایط مورد نظر می توانند ویزای کاری دریافت کرده و در آن کشور مشغول به کار شوند.

اقامت اسلواکی

اسلواکی یکی از کشورهای اروپایی بوده و اخذ اقامت این کشور در مقایسه با بقیه کشورهای اروپایی بسیار ارزان تر و راحت تر است. متقاضیان بعد از دریافت اقامت اسلواکی می توانند به راحتی به سایر کشورهای عضو شنگن سفر کرده و یا حتی در یک کشور اروپایی دیگر زندگی کنند.

یکی از بهترین و متداول ترین روش ها برای دریافت اقامت کشور اسلواکی، اقامت از طریق ویزای تحصیلی است. بسیاری از افراد با ویزای تحصیلی به اسلواکی می روند و بعد از مدتی اقامت دائم این کشور را دریافت می کنند. ادامه تحصیل به زبان این کشور هیچ هزینه ایی برای دانشجویان ندارد و آنها می توانند به طور رایگان در این کشور درس بخوانند ولی افرادی که می خواهند به زبان انگلیسی ادامه تحصیل دهند، باید هزینه تحصیل خود را به دانشگاه پرداخت نمایند.

شروع و راه اندازی یک کسب و کار جدید، یکی دیگر از روش های اخذ اقامت اسلواکی است. متقاضیان می توانند ایده های جدید خود را در زمینه کار به دولت اسلواکی ارائه دهند و به این ترتیب یک کار جدید را شروع کنند. در صورتی که ایده های کاری این افراد مورد پذیرش دولت اسلواکی قرار بگیرد، افراد شانس زیادی برای اخذ اقامت این کشور خواهند داشت. دولت اسلواکی از افرادی که ایده های جدیدی ارائه می دهند، حمایت کرده و امکانات زیادی در اختیار آنها قرار می دهد.

اقامت کانادا

کانادا از کشورهایی است که هر ساله بسیاری از افراد به آن مهاجرت می کنند. این کشور امکانات زیادی در اختیار مهاجرین قرار می دهد و می توان گفت کشور کانادا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت و زندگی است. کانادا از کشورهایی است که تمام استاندارهای لازم برای یک زندگی ایده آل را دارد و به همین دلیل بهترین کشور برای مهاجرت شناخته شده است.

دولت کانادا سیستم آموزشی و تحصیلی بسیار پیشرفته ایی دارد و به همین دلیل ویزای تحصیلی یکی از متداول ترین روش های اخذ اقامت این کشور است. افرادی مه به قصد ادامه تحصیل به کشور کانادا مهاجرت می کنند، باید قبل از اقدام به مهاجرت در دوره های آموزشی زبان انگلیسی یا فرانسه شرکت کرده و با توجه به شهر مورد نظرشان، مدرک زبان خود را دریافت کنند. دانشجویان با داشتن مدرک آیلتس شانس بیشتری برای پذیرش در دانشگاه های کانادا خواهند داشت.

متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند، از روش های مختلفی می توانند اقامت این کشور را دریافت کنند. بسیاری از متقاضیان از طریق سرمایه گذاری، ثبت شرکت و یا استارتاپ به کانادا مهاجرت کرده و اقامت این کشور را دریافت می کنند. افرادی که در این کشور یک کسب و کار جدید را شروع می کنند، مورد حمایت دولت کانادا قرار گرفته و دولت این کشور تسهیلات ویژه ایی در اختیار آنها قرار می دهد.

 

متقاضیانی که از طریق سرمایه گذاری به کانادا مهاجرت می کنند، باید مبلغ زیادی در بانک های کانادا داشته باشند تا بتوانند از این روش اقامت این کشور را دریافت کنند. کشور کانادا به افرادی که سرمایه و درآمد زیادی دارند این اجازه را می دهد که در این کشور زندگی کرده و اقامت دائمی این کشور را دریافت کنند.

از دیگر روش های اخذ اقامت کانادا، اقامت از طریق تخصص است. دولت کانادا به افرادی که در زمینه خاصی تخصص دارند، ویزای کاری می دهد و از تجربه این افراد برای پیشرفت کشورش استفاده می کند. افرادی که می خواهند از این طریق ویزای کشور کانادا را دریافت کنند باید در ابتدا ویزای کاری داشته باشند تا بتوانند اقدامات لازم برای اقامت را انجام دهند. افرادی که در زمینه های مختلف کاری از جمله کارهای صنعتی تخصص دارند، می توانند با داشتن ویزای کار، اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنند.

به طور کلی می توان گفت افرادی که به هر طریقی قصد دریافت اقامت کانادا را دارند، باید بعد از بررسی شرایط مالی و تحصیلی خود به یک موسسه مهاجرتی مراجعه کنند. موسسه مهاجرتی دژ پارس با داشتن وکلای مجرب و با تجربه، کمک بزرگی در این زمینه به متقاضیان می کند.

موسسه مهاجرتی دژ پارس

Post navigation