نحوه ایجاد پس زمینه در Adobe Photoshop

نرم افزار Adobe Photoshop, یک ویرایشگر تصاویر گرافیکی است که برای سیستم عامل های ویندوز و OSX طراحی شده است.
این نرم افزار می تواند تصاویر گرافیکی را در چندین لایه ویرایش و ایجاد کند و از ماسک ها، ترکیب بندی آلفا و چندین مدل رنگ مانند RGB، CMYK، Lab Color Space، Spot Color و Duotone پشتیبانی می کند. نرم افزار فتوشاپ از فرمت های گرافیکی گسترده ای پشتیبانی می کند، اما فرمت های PSD و PSB مخصوص به خود را نیز دارد که از تمام ویژگی های اشاره شده پشتیبانی می کنند. اگر می خواهید پس زمینه ای برای عکس خود ایجاد کنید این کار به کمک فتوشاپ امکان پذیر و ساده است. در این مقاله در چند گام ساده به شما آموزش می دهیم که چگونه برای عکس خود پس زمینه ایجاد کنید.

پس زمینه یک عنصر اصلی از یک عکس است. این که پس زمینه ساده یا پیچیده باشد اهمیتی ندارد، یک پس زمینه مکمل اجزای اصلی در عکس است. در فتوشاپ، شما می توانید خلاق باشید و از زمینه های مختلف برای زیبا تر کردن تصاویر خود استفاده کنید. ایجاد پس زمینه، چه بر روی یک تصویر جدید یا یک عکس می تواند در چند مرحله سریع انجام شود. با ما همراه باشید.

مراحل :

Adobe Photoshop
  1. Adobe Photoshop را باز کنید. برای این کار روی آیکون آن در صفحه ی دسکتاپ کلیک کنید یا آن را از لیست Program/Application کامپیوتر خود باز کنید.
گزینه ی New
گزینه ی New
  1. از گوشه ی سمت چپ پنجره روی “File” کلیک کنید. منوی بزرگی نمایش داده می شود. برای باز کردن پنجره ی settings برای عکس جدید گزینه ی “New” را انتخاب کنید.
Background color
  1. روی منوی کشویی کنار “Background Contents ” کلیک کنید. سپس، پس زمینه ای را که می خواهید استفاده کنید, از لیست انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه ی “White” زمینه کار به سفید تنظیم می شود.

با انتخاب گزینه ی “Background color” پس زمینه روی همان رنگی که در پالت رنگ ها انتخاب کرده اید تغییر می کند.

گزینه ok
گزینه ok
  1. بقیه ی تنظیمات را به دلخواه تنظیم کنید. به عنوان مثال شما می توانید رنگ و رزولوشن را تغییر دهید. هنگامی که پس زمینه به دلخواه شما تغییر کرد روی دکمه ی “OK” کلیک کنید.

منبع : نحوه ایجاد پس زمینه در Adobe Photoshop

نحوه ایجاد پس زمینه در Adobe Photoshop

Post navigation