نحوه ي آپلود کردن ویدئویی که با استفاده از  Screencast‐O‐Matic ایجاد شده است

 

آیا می خواهید تصویر صفحه را ضبط کنید اما نمی خواهید برنامه ای را دانلود کنید؟ Screencast-O-Matic یک برنامه ی سریع و رایگان است که به کمک آن به راحتی می توانید تصویر صفحه را ضبط کنید. این برنامه برای سخنرانی ها، آموزش های ویدئویی، نمایش محصولات، بازی ها و موارد دیگر عالی است. شما می توانید فایل ویدئویی خود را ایجاد کنید و آن را در سرویس های پخش ویدئو آپلود کنید یا اینکه فایل ویدئو را دخیره کنید.

 

 

مراحل :

نمایش صفحه ضبط شده
نمایش صفحه ضبط شده
  1. بعد از کلیک کردن روی گزینه ی “Done” صبر کنید تا ضبط نمایش داده شود.
انتخاب عنوان
انتخاب عنوان
  1. عنوان مناسب برای ضبط را تایپ کنید.
منو
منو
  1. منوی سمت راست فایل ضبط شده را پیدا کنید. شما می توانید یکی از گزینه های save your recording as a video file, upload to Screencast-O-Matic یا publish directly to streaming services را انتخاب کنید. سرویس های پخش ویدئو YouTube, Vimeo و Google Drive می باشند.
ذخیره ی فایل
  1. برای ذخیره ی فایل به عنوان mp4, avi, flv یا gif روی گزینه ی “Save as Video File” کلیک کنید. نوع فایل را انتخاب کنید سپس نام فایل را وارد کنید. برای ذخیره ی فایل یک محل مناسب را مشخص کنید. بعد از اینکه برای ذخیره آماده شدید دکمه ی “Publish” را فشار دهید.
دکمه ی Publish
دکمه ی Publish
  1. برای آپلود فایل روی گزینه ی “Upload to Screencast-O-Matic” کلیک کنید. اطلاعات حساب Screencast-O-Matic خود را وارد کنید. از پایین صفحه دکمه ی “Publish” را فشار دهید.
سرویس های اشتراک گذاری
سرویس های اشتراک گذاری
  1. ویدئوی خود را در سرویس های مشخص شده به اشتراک بگذارید. برای این کار روی دکمه ی + که در کنار “Options.” قرار دارد کلیک کنید. برای اشتراک گذاری ویدئو لیستی از گزینه ها را مشاهده خواهید کرد. باید وارد حساب کاربری خود شوید و قبل از اشتراک گذاری این برنامه ها را به حساب Screencast-O-Matic خود متصل کنید.

هنگامی که برای آپلود آماده بودید دکمه ی  “Publish” را فشار دهید.

 

منبع : نحوه ي آپلود کردن ویدئویی که با استفاده از  Screencast‐O‐Matic ایجاد شده است

نحوه ي آپلود کردن ویدئویی که با استفاده از  Screencast‐O‐Matic ایجاد شده است

Post navigation