نحوه ی ارتقا امنیت سیستم ویندوز 7 به صورت آنلاین

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید فایروال ویندوز را غیرفعال کنید، ممکن است یکی از این دلایل آزمایش یک برنامه، نصب نرم افزار فایروال جایگزین، و یا هر چیز دیگری باشد. خوشبختانه انجام این کار بسیار ساده است و شما می توانید آن را در چند مرحله کوتاه غیرفعال کنید. این روش عموما برای ویندوز 7 و بالاتر استفاده می شود.

مراحل :

جستجو آنتی ویروس

1. به دنبال گزینه های امنیتی مناسب باشید. فایروال های مختلفی وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید. اما هنوز باید سعی کنید به دنبال بالاترین امنیت ها باشید. البته آنتی ویروس ها و فایروال های زیادی همراه پکشان آگهی و اعلان های مختلف دارند. معمولا شما می توانید نام بهترین آنتی ویروس ها را در اینترنت مشاهده کنید.

غیر فعال کردن برنامه ها

2. فایروال ها و برنامه ها یی که با یکدیگر سازگاری ندارند را غیر فعال کنید. هنگامی که برنامه ای را در کامپیوتر نصب می کنید باید مطمئن شوید که این برنامه با برنامه های دیگر شما سازگار باشد. کاری که باید انجام دهید این است که از چندین آنتی ویروس در یک زمان استفاده نکنید. اگر از چند آنتی ویروس استفاده می کنید باید حتما یکی از آنها را حذف یا غیر فعال کنید.

3. هوشمندانه رفتار کنید. برای امنیت بیشتر تنها پول دادن به آنتی ویروس کافی نیست. باید مراقب باشید, تنها به سایت هایی سر بزنید که از امنیت آنها مطمئن هستید. چیزی که از آن اطمینان ندارید را به هیچ وجه دانلود نکنید.

منبع : نحوه ی ارتقا امنیت سیستم ویندوز 7 به صورت آنلاین

نحوه ی ارتقا امنیت سیستم ویندوز 7 به صورت آنلاین

Post navigation