نحوه ی استفاده از ماژیک آبرنگی ( اصول پایه )

اگر از نقاشی، رنگ آمیزی و یا نقاشی با مداد ها و ماژیک های آبرنگی لذت می برید، یادگیری نحوه ی صحیح استفاده از ماژیک های آبرنگی علاوه بر بالا بردن  خلاقیت شما می تواند سرگرم کننده نیز باشد. با رنگ های پر انرژی و قلمو های نرم، می توانید یک نقاشی فوق العاده زیبا بکشید. با یادگیری روش صحیح استفاده از هر ابزاری می توانید استعداد های خود را به طرز خارق العاده ای شکوفا کنید و هنرمند درونی خود را بشناسید. در این مقاله به شما اصول پایه ی استفاده از ماژیک آبرنگی را آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

مراحل :

ماژیک
  1. ابتدا یک ماژیک آبرنگی بخرید. شما می توانید ماژیک آبرنگی را از فروشگاه های لوازم تحریر یا به صورت آنلاین خریداری کنید. هنگام خرید ماژیک آبرنگی ، به دنبال یک پالت رنگ هیجان انگیز باشید و مطمئن شوید که قلموی آن مناسب استفاده شما می باشد.

قلم های آب پاک معمولا خالی می آیند برای استفاده، به سادگی سر خود را باز کنید و با آب پر کنید.

کاغذ
  1. کاغذ سنگین و صاف انتخاب کنید. از آنجایی که ماژیک های آبرنگی بسیار مرطوب هستند، باید به نوع کاغذی که می خواهید استفاده کنید فکر کنید. کاغذی را انتخاب کنید که هم وزن سنگین داشته باشد و هم سطح صافی داشته باشد. وزن کاغذ باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت ماژیک شما می شود، در حالی که سطح صاف آن ظاهر زیبا نقاشی شما را تضمین می کند.

با توجه به ظاهری که می خواهید، کاغذی که سطح نازک تر دارد می تواند برای شما بهتر باشد، اما می تواند سریعتر ماژیک آبرنگی شما را خشک کند.

  1. یک طرح اولیه ساده بکشید، آن را باز و ناتمام بگذارید. سعی کنید نور را حفظ کنید و با نوک ماژیک آبرنگی خود به کاغذ نیز فشار نیاورید. شما می توانید انواع اشکال اولیه را امتحان کنید.

برای جلوگیری از به هدر رفتن جوهر آبرنگ خود، با یک شکل کوچک شروع کنید.

  1. از قلموی آب استفاده کنید. بدون هدر دادن وقت قبل از اینکه جوهر خشک شود قلموی آب را روی قسمت جوهری قرار دهید و رنگ را به هر قسمتی که دوست دارید بکشید. این کاررا ادامه دهید تا به ظاهر دلخواه خود برسید.
ماژیک آبرنگی
  1. مراقب ماژیک های آبرنگی خود باشید تا ماندگاری بیشتری برای شما داشته باشند. پس از مخلوط کردن رنگ ها، نوک قلم خود را در آب فرو ببرید و آن را روی یک صفحه ی کاغذ تمیز کنید. ماژیک های خود را در محل مناسبی قرار دهید و در هر ماژیک را محکم ببندید تا جوهر آن خشک نشود.

منبع : نحوه ی استفاده از ماژیک آبرنگی ( اصول پایه )

نحوه ی استفاده از ماژیک آبرنگی ( اصول پایه )

Post navigation