نحوه ی استفاده از Fitbit Dashboard

Fitbit  مچ بندی بی سیم است که فعالیت شما را در طول روز پیگیری می کند و به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام خود کمک می کند. Fitbit dashboard یک ویژگی رایگان است که از طریق برنامه Fitbit قابل دسترسی می باشد. این ویژگی به شما کمک می کند تا فعالیت خود را با تمرکز بر بهبود تناسب اندام و سلامت کلی خود پیگیری کنید. اگر نحوه ی استفاده از Fitbit dashboard را بدانید به کمک آن می توانید خیلی راحتتر فعالیت بدنی خود را کنترل کنید. استفاده از این ویژگی کار ساده ایست. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه از Fitbit dashboard استفاده کنید. با ما همراه باشید.

 

 

 

مراحل :

برنامه Fitbit
برنامه Fitbit
  1. برنامه Fitbit را باز کنید. شما می توانید این کار را از طریق تلفن یا رایانه شخصی خود انجام دهید ، اما مطمئن شوید که بلوتوث را فعال کرده باشید، مچ بند خود را روی مچ بسته باشید و برای رایانه های بدون بلوتوث, دانگل بی سیم خود را به پورت USB متصل کرده باشید.
منو برنامه
منو برنامه
  1. گزینه هایی را که متناسب با اهداف شما هستند اضافه کنید. Fitbit dashboard شما دارای گزینه هایی خواهد بود که به شما در پیگیری فعالیت ، اهداف ، نشان ها و موارد دیگر کمک می کند. با کلیک بر روی آیکون Menu از سمت چپ داشبورد خود و کلیک روی کادر کنار گزینه های مورد نظر آنها را اضافه کنید.
برنامه های غذایی Fitbit
  1. از برنامه های غذایی Fitbit استفاده کنید. در بالای صفحه یک منوی کشویی با نام ” Log ” وجود خواهد داشت که در زیر آن شما باید گزینه ” Food ” را پیدا کنید. اکنون می توانید وزن فعلی و وزن مورد نظر خود را وارد کنید. صفحه زیر از شما می خواهد طرحی برای کاهش وزن انتخاب کنید.

هدف سوزاندن 250 کالری در روز ، شروع خوبی برای سهولت در ورزش روزمره می باشد. اگر آماده سوزاندن جدی کالری هستید ، 1000 کالری در روز به شما کمک می کند نتایج خیلی سریعتری ببینید.

dashboard همچنین از شما می خواهد که میزان مصرف مواد غذایی خود را وارد کنید ، این کار برای پیگیری وزن شما لازم است و پیشرفت شما را نشان می دهد.

میزان مصرف آب
میزان مصرف آب
  1. میزان مصرف آب را وارد کنید. در هنگام ورزش کردن هیدراته بودن بسیار مهم است. با دسترسی به منوی ” Log ” از بالای صفحه ، می توانید میزان مصرف آب خود را در Fitbit وارد کنید. به پایین صفحه بروید, در آنجا فیلدی وجود دارد که می توانید مقدار آب مصرفی خود را وارد کنید و برای ثبت داده ها روی ” Log it ” کلیک کنید.
حذف گزینه هالی غیر ضروری
حذف گزینه هالی غیر ضروری
  1. گزینه های غیر ضروری را حذف کنید. گزینه مورد نظر را انتخاب کنید ،روی روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید و سپس آیکون سطل زباله را انتخاب کنید.

منبع : نحوه ی استفاده از Fitbit Dashboard

نحوه ی استفاده از Fitbit Dashboard

Post navigation