نحوه ی افزودن یک عکس به فایل PDF با استفاده Preview در سیستم مکینتاش

 

فایل های PDF برای حفظ فرمت اصلی یک سند بسیار عالی هستند، اما تلاش برای ویرایش آنها می تواند کمی دشوار باشد. حتی یک اقدام ساده مانند حذف صفحه می تواند برای شما  دشوار باشد، زیرا برنامه Free Reader Adobe هیچ ابزار ویرایشی ندارد. خوشبختانه، بسیاری از راه حل های رایگان وجود دارد که می توانید از آنها برای ویرایش صفحات PDF خود استفاده کنید. شما می توانید به صورت آنلاین نیز فایل های  PDF  خود را ویرایش کنید و به فایل خود عکس اضافه کنید. در این مقاله قصد داریم یک آموزش گام به گام و جامع را در اختیار شما قرار دهیم تا با مطالعه ی آن انجام این کار برای شما بسیار ساده شود. با ما همراه باشید.

مراحل :

Preview
Preview
  1. PDF که می خواهید در Preview ویرایش کنید, باز کنید. فایل PDF را که می خواهید در رایانه خود ویرایش کنید، پیدا کنید و روی آن دوبار کلیک کنید.

اگر PDF  خوان پیش فرض سیستم شما Preview نیست، روی فایل راست کلیک کرده و روی Open With کلیک کنید سپس Preview را انتخاب کنید.

این روش به شما اجازه می دهد یک تصویر را در PDF خود جایگذاری کنید، با این حال، شما قادر به تغییر در متن موجود یا قالب بندی در فایل نخواهید بود.

زبانه ی File
  1. روی زبانه ی File در نوار منو کلیک کنید. شما می توانید این دکمه را در گوشه ی سمت چپ صفحه خود پیدا کنید. با این کار گزینه های فایل شما در یک منوی کشویی نمایش داده می شود.
گزینه ی Export
  1. از منوی File گزینه ی Export را انتخاب کنید. این گزینه به شما این امکان را می دهد که PDF خود را به فرمت فایل های مختلف تبدیل کنید.
فرمت PNG
  1. PNG را به عنوان فرمت فایل انتخاب کنید. از پایین پنجره Export روی منوی کشویی Format کلیک کنید و PNG را انتخاب کنید.
گزینه ی Save
  1. در پنجره Export روی گزینه ی Save کلیک کنید. با این کار یک فایل جدید از پی دی اف اصلی شما ایجاد خواهد شد. نام فایل همانند PDF اصلی شما خواهد بود، اما به جای داشتن پسوند .PDF، پسوند .PNG به آن خواهد چسبید.
بستن فایل
  1. برای بستن فایل روی دکمه ی قرمز X کلیک کنید. این دکمه در گوشه ی سمت چپ قرار دارد. PDF اصلی بدون تغییر باقی خواهد ماند.
باز کردن عکس
  1. تصویری که می خواهید عکس را به آن وارد کنید در Preview باز کنید. تصویری که می خواهید عکس را به آن وارد کنید در کامپیوتر خود پیدا کنید و روی آیکون آن دوبار کلیک کنید تا در Preview باز شود.

اگر PDF  خوان پیش فرض سیستم شما Preview نیست، روی فایل راست کلیک کرده و روی Open With کلیک کنید سپس Preview را انتخاب کنید.

دکمه های میانبر
  1. دکمه های ⌘ Command + A را در صفحه کلید خود فشار دهید. با این کار کل تصویر انتخاب می شود. نقطه هایی را در اطراف عکس مشاهده خواهید کرد.

اگر نمی خواهید تمام تصویر را به فایل اضافه کنید، روی یکی از نقاط آبی رنگ کلیک کنید و بخشی از تصویری را که می خواهید در PDF خود کپی کنید، انتخاب کنید.

 Command + C
Command + C
  1. دکمه های ⌘ Command + C را در صفحه کلید خود فشار دهید. با این کار تصویر انتخاب شده ی شما در کلیپ بورد کپی می شود. اکنون شما می توانید آن را در فایل PNG تبدیل شده خود قرار دهید.
باز کردن فایل PNG
  1. در Preview فایل PNG را باز کنید. این فایل را در ابتدای مراحل ایجاد کرده اید.

جایگذاری عکس در PDF در برنامه ی Preview پشتیبانی نمی شود بنابراین باید فایل را در فرمت “PNG” جایگذاری کنید.

Command+V
  1. دکمه های ⌘ Command+V را در صفحه کلید خود فشار دهید. با این کار عکس انتخاب شده در فایل PNG کپی خواهد شد.
مکان تصویر
مکان تصویر
  1. برای قرار دادن تصویر در محل مناسب روی آن کلیک کنید و آن را به محل مورد نظر بکشید. شما می توانید تصویر را در هر قسمت از فایل PDF قرار دهید.
تغییر اندازه تصویر
  1. برای تغییر اندازه تصویر، روی نقاط آبی کلیک کنید و بکشید. نقاط آبی را در اطراف تصویر مشاهده خواهید کرد. روی یکی از اینها کلیک کنید و بکشید تا تصویرتان بزرگتر یا کوچکتر شود.

اگر نقاط آبی را نمی بینید، روی تصویر کلیک کنید تا آن را انتخاب کنید. این نقاط باید به طور خودکار نمایش داده شوند.

زبانه ی File
  1. روی زبانه ی File در نوار منو کلیک کنید. وقتی ویرایش انجام شد، روی منوی File در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.
 Export as PDF
Export as PDF
  1. روی Export as PDF در منوی File کلیک کنید. این گزینه به شما اجازه می دهد فایل PNG ویرایش شده خود را به عنوان PDF ذخیره کنید.
نام فایل
  1. یک نام برای فایل PDF خود وارد کنید. روی فیلد Save As در بالای دیالوگ باکس کلیک کنید و نام فایل PDF جدید خود را در آنجا وارد کنید.

همچنین می توانید نام فایل را بدون تغییر ذخیره کنید و فایل PDF قدیمی خود را با PDF جدید ویرایش شده جایگزین کنید. برای انجام این کار، پس از کلیک روی Save، دکمه Replace را در قسمت تأیید انتخاب کنید.

گزینه Save
  1. در پنجره Export روی گزینه ی Save کلیک کنید. این دکمه را در گوشه پایین سمت راست دیالوگ باکس قرار دارد. با این کار یک فایل PDF جداگانه از فایل PNG ویرایش شده شما ایجاد می شود و در همان محل قبلی ذخیره خواهد شد.

منبع : نحوه ی افزودن یک عکس به فایل PDF با استفاده Preview در سیستم مکینتاش

 

نحوه ی افزودن یک عکس به فایل PDF با استفاده Preview در سیستم مکینتاش

Post navigation