نحوه ی بازیافت لباس های کهنه ( اهدا لباس به مراکز مربوطه)

بازیافت اغلب با جمع آوری و استفاده مجدد از کاغذ ، پلاستیک و شیشه انجام می شود. اما شما می توانید لباس های خود را نیز بازیافت کنید! ممکن است فکر کنید دور انداختن لباس هایی که دیگر به آن نیاز ندارید کار راحت تری است ، اما لباس ها می توانند زباله ی زیادی به شمار بیایند و به محیط زیست نیز آسیب بزنند. می توانید لباس های خود را اهدا کنید ، مبادله کنید ، بفروشید و یا دوباره از آنها استفاده کنید ، مهم نیست که وضعیت لباس شما در چه حدی است ، راهی وجود دارد که بتوانید آنها را بازیافت کنید! برای اطلاع بیشتر با ادامه ی مقاله را مطالعه کنید.

مراحل :

لباس
لباس
  1. لباس ها و لوازم با کیفیت را برای اهدا انتخاب کنید. شما نباید لباس هایی را که لکه دارند ، خراب شده اند و یا امکان استفاده آن توسط شخص دیگری وجود ندارد, اهدا کنید. با این ترتیب, فقط کار را برای افرادی که در مرکز ها یا فروشگاه های اهدای لوازم می باشند, سخت تر می کنید. لباسی را که دیگر نمی پوشید ، کنار بگذارید ، و آن را به کسی که نیازمند آن است, اهدا کنید.

لباسی را که می خواهید اهدا کنید, بشویید و آن را خشک کنید. بسیاری از مراکز اهدای لباس و فروشگاه ها لباس کثیف شما را نمی پذیرند زیرا این کار باعث ایجاد بیماری می شود و از لحاظ بهداشتی این کار اصلا صحیح نیست.

لباس ها را به گروه های مشابه تقسیم بندی کنید: یک بسته فراهم کنید و درون آن هر چه پیراهن دارید نگهدارید و به همین ترتیب برای هر دسته از لباس ها یک بسته جداگانه فراهم کنید.

نکته: اگر لباس های قدیمی تری برای اهدا دارید ، اشکالی ندارد! لباس های قدیمی تر ، به خصوص لباس هایی مانند کت و شلوار و کراوات ، واقعاً می تواند به کسی که به دنبال شغل یا آماده شدن برای مصاحبه است کمک کند.

منبع : نحوه ی بازیافت لباس های کهنه ( اهدا لباس به مراکز مربوطه)

نحوه ی بازیافت لباس های کهنه ( اهدا لباس به مراکز مربوطه)

Post navigation