نحوه ی حذف بخشی از تصویر زمینه با استفاده از ابزار Pen

 

نرم افزار Photoshop CS6, یک ویرایشگر تصاویر گرافیکی است که برای سیستم عامل های ویندوز و OSX طراحی شده است.

ممکن است بخواهید تصویر زمینه ی یک عکس را تغییر دهید یا به جای آن عکس دیگری استفاده کنید. این کار نیاز به کمی دقت و ظرافت دارد. اگر دلیل تغییر دادن عکس پس زمینه را در نظر نگیریم, حذف عکس زمینه کار ساده ای خواهد بود. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه عکس پس زمینه را حذف کنید. با ما همراه باشید.

 

 

مراحل :

ابزار Pen
ابزار Pen

1. Photoshop را از منوی Start باز کنید. در رابطی که ظاهر می شود، File را از منو انتخاب کنید. از منوی کشویی روی Open  کلیک کنید. تصویر خود را در پنجره Open پیدا کنید و آن را باز کنید.

از ابزار Pen برای انتخاب دقیق اشیا استفاده کنید. ابزار Pen ساده ترین و قوی ترین ابزار برای انتخاب قسمت های دقیق است. با این حال انتظار می رود کمی طول بکشد تا نحوه ی صحیح استفاده از این ابزار را یاد بگیرید. به سادگی در اطراف تصویر مورد نظر خود کلیک کنید تا نقاط ایجاد شود سپس برنامه به صورت خودکار این نقاط را به هم متصل می کند. برای ایجاد خطوط منحنی از نوار ابزار pen  را انتخاب کنید سپس گزینه ی “Free Form Pen” را انتخاب کنید. پس از اتمام کار، روی خط راست کلیک کرده و بر روی Make Selection کلیک کنید. با این کار خط شما به یک قسمت انتخاب شده تبدیل می شود و پس از آن می توانید پس زمینه را کپی کنید.

اگر به صورت اشتباهی نقطه ای را مشخص کرده اید، به سادگی دکمه های Ctrl / Cmd-را فشار دهید تا بعدا آن را تنظیم کنید.

با فشار دادن دکمه های Alt / Opt-Click نقطه ای از خط حذف می شود.

 منبع : نحوه ی حذف بخشی از تصویر زمینه با استفاده از ابزار Pen

نحوه ی حذف بخشی از تصویر زمینه با استفاده از ابزار Pen

Post navigation