نحوه ی یخ زدایی کردن سینه ی مرغ در یخچال

اگر برای درست کردن شام امشب ایده ای ندارید کافیست یک عدد سینه ی مرغ را یخ زدایی کنید سپس آن را سوخاری کرده و از طعم آن لذت ببرید. شما می توانید سینه ی مرغ را در کمتر از یک ساعت یخ زدایی کنید. برای یخ زدایی کردن سینه ی مرغ می توانید از آب سرد استفاده کنید اما اگر به گزینه ی سریع تری احتیاج دارید استفاده از ماکروویو پیشنهاد می شود. یخ زدایی سینه ی مرغ گاهی اوقات دشوار است بنابراین اگر زمان مشخصی برای درست کردن مرغ در نظر ندارید کافیست مرغ را از قبل داخل یخچال قرار دهید تا یخ زدایی شود.

مراحل :

سینه مرغ
  1. سینه ی مرغ یخ زده را داخل یک ظرف شیشه ای قرار دهید که بعد از یخ زدایی آب آن از ظرف بیرون نریزد. این کار بسیار مهم است در غیر این صورت یخچال کثیف شده و بوی بدی خواهد گرفت.
قرار دادن در یخچال
  1. سینه ی مرغ را به مدت 24 ساعت داخل یخچال قرار دهید. سینه ی مرغ را بهتر است در قفسه ی پایینی یخچال نگهداری کنید. این روش یخ زدایی بسیار زمان بر است و اگر وقت آن را ندارید می توانید از روش های دیگر استفاده کنید.
پختن مرغ
پختن مرغ
  1. مرغ یخ زدایی شده را تا دو روز بعد از یخ زدایی آن وقت دارید که بپزید. اگر نظرتان راجع به درست کردن مرغ عوض شد, می توانید آن را مجددا در فریزر قرار دهید.

منبع : نحوه ی یخ زدایی کردن سینه ی مرغ در یخچال

نحوه ی یخ زدایی کردن سینه ی مرغ در یخچال

Post navigation