کاشت ابرو که در ناحیه‌ی صورت قرار دارد از مباحث بسیار جدی در پیوند موی طبیعی است. زیرا علاوه بر این که نیاز به تجربه، حوصله و مهارت کافی دارد، تصمیم پزشک برای انجام این عمل بسیار مهم می‌باشد.

اغلب خانم‌ها سعی در راضی نمودن پزشکان در تغییر شکل ابروها و یا افزودن مژه‌ها دارند. حتی دیده شده که برخی از بیماران ابروها را تراشیده و متقاضی کاشت ابرو در ناحیه‌ی دیگری غیر از جای معمول خود می‌باشند و یا حتی برخی از آنها حاضرند مژه‌های خود را کنده و به جای آنها از موی سر خود بکارند تا دارای مژه‌های بلندتری شوند. پزشک جراح پیوند موی طبیعی در مواجهه با چنین بیمارانی باید توانایی تصمیم‌گیری درست را داشته باشد تا مشکل روانی بیمار جدی‌تر نشده و مشکل قانونی برای پزشک ایجاد نشود.

کاشت مو در ناحیه‌ی صورت (ابرو ـ مژه ـ ریش و سبیل) بیشتر در جهت پوشاندن زخم‌ها و یا جاهای خالی شده از مو ناشی از تصادفات، سوختگی‌ها، جراحی‌ها، بیماری‌های پوستی صورت می‌گیرد. پزشکان فوق تخصص پوست و مو در کلینیک کاشت مو خانه سفید ، با استفاده از دانش روز و تجربه فراوان از روش های تایید شده و به روز برای کاشت مو در نواحی صورت بهره میبریم.

توجه داشته باشید که کاشت ابرو جهت رفع مشکل کم مویی در این ناحیه یا وجود مسایل ژنتیکی یا زخم انجام می شود. ما به هیچ وجه برای زیبایی بیشتر توصیه به کاشت ابرو نمی کنیم.

کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو :

کاشت ابرو برای افرادی مناسب است که به دلیل عوامل مادرزادی، بیماری، عفونت یا زیرابرو برداشتن بیش از حد، ابروهای کم پوشتی دارند یا ابرو ندارند. برای کسانی که به فکر جایگزینی موی خود هستند، هزینه کاشت ابرو یک عامل اساسی است. در هنگام ارزیابی هزینه کاشت ابرو، باید بدانید که هزینه جراحی با توجه به فرد و میزان ریزش موی او تغییر می کند.

نواحی پیوند کاشت ابرو:

نواحی اهدا کننده مو شامل پوست سر می شود که وقتی موی این ناحیه به ابرو پیوند زده شد، به صورت دائمی رشد می کنند و عموما باید ماهی یک بار کوتاه شوند. برای بدست آوردن نتایج بهینه، موهای برداشت شده در ابتدا یکی یکی و گاهی اوقات دو تا دوتا پیوند زده می شود که شیوه طبیعی رشد ابروها است.

 کاشت ابرو فرآیند بسیار ظریفی است و نیازمند قرار دادن موها در برش های بسیار ریز ( نیم میلی متری) است که دقیقا در جهت مناسب زاویه بندی شده اند و به گونه ای قرار می گیرند که شبیه رشد طبیعی ابرو باشند. استفاده از گرافت هایی که خیلی ریز تقسیم بندی شده اند باعث می شود که قرارگیری با کوچکترین برش های احتمالی امکان پذیر باشد تا کمترین جای زخم و آسیب دیدگی به موهای قبلی وارد شود.

کاشت ابرو چگونه است ؟

اگر چه مراحل کاشت ابرو نسبتا ساده است و تحت بیهوشی موضعی انجام می گیرد و نیاز به اقامت طولانی مدت در بیمارستان نیست، جراح باید برای بدست آوردن نتایج بهینه بیشترین دقت را به خرج دهد. هر ابرو عموما بین 250 تا 400 مو نیاز دارد تا ظاهری سالم و طبیعی داشته باشد. تعداد واقعی موهای ابرو به اندازه و ظاهر ابروی کنونی و همچنین نتایج مورد نظر بستگی دارد. هر تار مو باید دقیقا در جای مناسب قرار داده شود و بر طبق جهت موهای دیگر ابرو و هم سطح پوست قرار داده شود.

موها همچنین باید در فاصله نزدیکی نسبت به یکدیگر قرار داشته باشند تا ابرو کامل و صاف به نظر برسد. فولیکول های مو اهدا کننده با استفاده سوزن های بسیار ریز جدا می شوند که تضمین کننده این مساله است که بر روی سر یا در ابروی پیوند داده شده هیچ جای زخمی ایجاد نمی شود. یک ناحیه معمولی برای برداشت مو پشت گوش ها است.

در روش کاشت ابرو هر گرافت مو باید به صورت جداگانه پیوند زده شود، که مستلزم استفاده از سوزن هایی می باشد که تنها چند میلی متر پهنا دارند. در طول این فرآیند، بیحسی موضعی به بیمار تزریق می شود، تا در طول جراحی کاشت ابرو احساس درد نکنند. وقتی عمل جراحی زیبایی کاشت ابرو به انجام رسید، نیازی نیست که بیمار در مراکز کاشت ابرو (کلینیک زیبایی) بستری شود و می تواند برای دوره بهبودی به خانه برود.

عوارض کاشت ابرو

کاشت ابرو هم مانند بسیاری از دیگر جراحی ها عوارضی را در پی دارد اما به صورت محدود که لازم نیست در مورد آن نگران باشید.

برای داشتن یک جراحی موفق کاشت ابرو باید به پزشک متخصص پوست و مو و با تجربه در این زمینه در بهترین کلینیک کاشت ابرو مراجعه شود و از انجام این کار نزد پزشکان عمومی و افراد غیرمتخصص جدا خودداری کنید. این نکته را فراموش نکنید که نباید منتظر نتیجه مطلوب در مدت کوتاهی باشید. همه جراحی های زیبایی روندی را دارند که با گذر از آن می توان به بهترین نتیجه ممکن دست یافت.

در عمل کاشت ابرو گرافت های مورد نیاز از قسمت بانک موی شما به روش های FUT، FIT و SUT که توسط متخصص مشخص می شود، برداشته می شوند. بدلیل حساسیت قسمت بالای چشم و در ناحیه ابرو ممکن است هنگام تزریق ماده بی حسی کمی احساس درد داشته باشید. سپس یک خط رویش مناسب طراحی می شود و گرافت ها با توجه به زاویه مناسب کاشته می شوند.

یک روز پس از کاشت ابرو شما می توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید به شرطی که عوامل تنش زا و باعث استرس را حدود یک هفته از خود دور نگاه دارید.

در این مدت برخی عوارض زودگذر و محدود ممکن است به وجود آید که نباید نگران آن ها باشید زیرا شما یک عمل جراحی روی صورت خود داشته اید و این موارد طبیعی هستند.

  • مقداری ورم در اطراف چشم ها مشاهده می شود که در مدت بسیار کوتاهی رفع خواهد شد.
  • در ناحیه ی ابروهای تازه کاشته شده ممکن است مقداری التهاب و کبودی مشاهده شود.
  • پس از کاشت در ناحیه ابرو مقداری خارش به وجود خواهد آمد اما اگر این خارش در طولانی مدت از بین نرود می تواند نشانه عفونت باشد و باید با کلینیک خانه سفید تماس بگیرید.

اگر هرکدام از این عوارض به صورت گسترده و غیرطبیعی به وجود آمد و در طولانی مدت از بین نرفت حتما شما بایستی به پزشک خود مراجعه کنید.

 

هزینه و قیمت کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو به عوامل زیر بستگی دارد :

  • ناحیه ای که قرار است تحت جراحی قرار بگیرد؛
  • ضخامت مد نظر شما و تراکم ابروها؛
  • تعداد پیوندهای موی مورد نیاز برای ایجاد ظاهر طبیعی و مطلوب
  • مهارت تیم پزشکی
  • مقدار زمان صرف شده برای عمل
  • روش کاشت ابرو

قیمت کاشت ابروی طبیعی در طول جلسات مشاوره بر اساس شرایط و ویژگی‌های مطلوب و خاص مورد نظر شما تعیین خواهد شد.

هزینه کاشت ابرو در کلینیک کاشت مو خانه سفید با توجه به مطالب بیان شده بین 4 تا 6 میلیون تومان می باشد.

برای تعیین هزینه دقیق می توانید از طریق شماره های کلینیک با ما در ارتباط باشید. یا از طریق شماره 09122252731 از طریق واتس آپ یا تلگرام پیام ارسال کنید.

همه چیز در مورد کاشت ابرو

Post navigation