واردات و ترخیص نخ از چین  توسط شرکت بازرگانی فیروزه ،شرکت بازرگانی فیروزه وارد کننده هرگونه مواد پلی استری همانند الیاف و نخ و رزین و رنگ و… از چین می باشد.

واردات نخ سود دارد؟

واردات این مواد با توجه به ضعف کشور در بحث تأمین مواد اولیه برای بیساری از بازرگانان عزیز بسیار بهینه و سودآور است.

قابلیت ثبت سفارش نخ؟

شما هر گونه نخی را که قابل ثبت سفارش باشد می توانید خودتان و یا با نیروهای بازرگانی فیروزه در چین خریداری کنید و کارهای حمل به کشتی و ارسال به ایران و ترخیص نخ از گمرک را شرکت ما عهده دار می شود.

مصارف نخ وارداتی کجاست ؟

واردات و ترخیص نخ پلی استر از چین و دیگر نخ ها اعم از مصارف خانگی و یا مصارف صنعتی در کارخانجات پارچه بافی و کارخانه های تولید نخ و کارخانه های تولیدی فرش و الیاف را شرکت بازرگانی فیروزه قادر به انجام می باشد .

تعرفه گمرکی نخ ؟

هر نخ دارای تعرفه گمرکی خاص و ارزش گمرکی خاصی می باشد که می بایست آزمایشگاه مورد تایید استاندارد و گمرک آنرا مورد آزمون قرار دهد و سپس اگر مخالف با تعرفه ای که شما برای آن کد تخصیص ارز از بانک مرکزی گرفته اید ، امور ترخیص از گمرک آغاز می شود. کار بسیار پیچیده است و اگر قصد ورود به این بیزینس را دارید حتما قبل از سرمایه گذاری با ما ارتباط برقرار کنید …

همچنین می توانید مقالات ذیل را جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه بفرمایید:

واردات و ترخیص نخ کاموا
واردات و ترخیص دستگاه های نساجی
واردات و ترخیص نخ پلی استر از چین
نخ , آشنایی با نخ و الیاف نخ , واردات نخ
کاربردها و ویژگی های نخ و الیاف نخ , واردات نخ
مشخصات خرید کاموا و نخ های مرغوب بافتنی از چین
انواع کاموا وارداتی , آشنایی با جنس نخ های بافتنی

 

تیم فعال بازرگانی فیروزه در چین هرلحظه اماده ی خدمت رسانی به بازرگانان گرامی می باشد.از جمله فعالیت های دفتر چین مجموعه ی ما شناسایی بازارهای چین،شناسایی کالای در خواستی مشتریان،استعلام قیمت ،رایزنی بر سر قیمت کالای مورد نظر و پیگیری امور خرید خارجی و انبارداری و حمل و نقل در چین می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

واردات و ترخیص نخ از چین

Post navigation