چک کردن تماس های صوتی از طریق تلفن

Voicemail سیستمی است که پیام های صوتی دیگران را برای شما ثبت می کند. اکثر مردم حساب های صوتی خود را از طریق تلفن های همراه و یا تلفن های بی سیم منزل دریافت می کنند، اما گوش دادن به این پیام ها هنگامی برای شما سخت می شود که به تلفن دسترسی ندارید یا اخیرا در سیستم های صوتی خود تغییری ایجاد کرده اید. ترفند ها به شما آموزش می دهد که چگونه تماس های صوتی خود را چک کنید. با ما همراه باشید.

مراحل :

 voice mailbox
voice mailbox
  1. از طریق گوشی هوشمند خود به voice mailbox خود دسترسی پیدا کنید. در گوشی های iOS، روی برنامه Phone ضربه بزنید و سپس از گوشه ی سمت راست صفحه روی Voicemail ضربه بزنید. با این کار پیام های صوتی شما روی صفحه نمایش داده می شود. بر روی هر یک از پیام هایی که می خواهید بشنوید ضربه بزنید سپس گزینه ی Play را انتخاب کنید. در گوشی های Android، آیکون پست صوتی در سمت چپ صفحه و در قسمت Status نمایش داده می شود. برای مشاهده ی پیام انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید تا نوار اعلان ها باز شود سپس دکمه ی New Voicemail را فشار دهید.
شماره موبایل
شماره موبایل
  1. شماره تلفن خود را تایپ کنید و با خودتان تماس بگیرید هنگامی که از شما خواسته شد رمز عبور خود را وارد کنید. اگر شماره ی خود را به یاد ندارید، می توانید مخاطبین را بررسی کنید. بسیاری از تلفن ها شماره تلفن همراه شما را به صورت خودکار با نام ” Me ” ذخیره می کنند. در گوشی هوشمند iOS، می توانید شماره تلفن خود را با رفتن به قسمت Settings و سپس کلیک بر روی Phone جستجو کنید. در گوشی های Android، دکمه های Settings, About Phone و سپس Status را فشار دهید. اکنون شماره ی تلفن شما در این قسمت لیست شده است.

Voicemail گاهی ممکن است به دلایل حفظ حریم خصوصی شما قفل باشد اما کد آن باید چیزی باشد که شما قبلا ایجاد کردید. پس از تأیید هویت خود، می توانید به voicemail خود دسترسی داشته باشید.

اگر نمی توانید کد خود را به یاد بیاورید، با ارائه دهنده تلفن همراه خود تماس بگیرید. آنها می توانند این کد را مجددا تنظیم کنند و مشکل شما را حل کنند.

دکمه ی ستاره
دکمه ی ستاره
  1. برای تماس صوتی دکمه ی ستاره (*) یا (#) و سپس دکمه ی call را فشار دهید. در بعضی مواقع لازم نیست دکمه ی call را فشار دهید.

بررسی کنید که آیا برای تماس صوتی باید از دکمه های ستاره (*) یا (#) استفاده کنید یا خیر. این دکمه ها معمولا در گوشی های مختلف متفاوت هستند اما در بیشتر گوشی ها یکی از این دکمه ها صحیح می باشد.

منبع : چک کردن تماس های صوتی از طریق تلفن

 

 

چک کردن تماس های صوتی از طریق تلفن

Post navigation