چگونه با استفاده از  Adobe Photoshop به عکس خود متن اضافه کنیم؟

نرم افزار Adobe Systems  , یک ویرایشگر تصاویر گرافیکی است که توسط شرکت Adobe Systems برای سیستم عامل های ویندوز و OSX طراحی شده است.
این نرم افزار می تواند تصاویر گرافیکی را در چندین لایه ویرایش و ایجاد کند و از ماسک ها، ترکیب بندی آلفا و چندین مدل رنگ مانند RGB، CMYK، Lab Color Space، Spot Color و Duotone پشتیبانی می کند. نرم افزار فتوشاپ از فرمت های گرافیکی گسترده ای پشتیبانی می کند، اما فرمت های PSD و PSB مخصوص به خود را نیز دارد که از تمام ویژگی های اشاره شده پشتیبانی می کنند. اگر می خواهید متن روی عکس خود بنویسید, این کار به کمک فتوشاپ امکان پذیر و ساده است. در این مقاله در چند گام ساده به شما آموزش می دهیم که چگونه روی عکس خود متن بنویسید. با ما همراه باشید.

مراحل :

فایل تصویر
فایل تصویر
  1. فایل تصویر را انتخاب کنید.
فتوشاپ
فتوشاپ
  1. تصویر را با Photoshop باز کنید. (برای کاربران ویندوز، بر روی عکس راست کلیک کنید سپس گزینه های >> Open with >> Select Photoshop را انتخاب کنید.)
Type tool
  1. ‘Type tool’ را انتخاب کنید. معمولا این گزینه در سمت چپ صفحه ابزار ها قرار دارد.
اضافه کردن متن
اضافه کردن متن
  1. روی محلی در تصویر کلیک کنید که می خواهید متن را در آنجا اضافه کنید.
نوشتن پیام
  1. متن را با صفحه کلید وارد کنید.
گزینه ی Move tool
  1. از پنجره ی ابزار ها گزینه ی ‘Move tool’ را انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید محل قرار گیری متن را جا به جا کنید.
پنجره Character
  1. پنجره «Character» را از منوی کشویی زیر منوی ‘window’ باز کنید. شما می توانید سبک فونت، رنگ فونت، اندازه فونت و غیره را تغییر دهید. برای اعمال تغییرات، قبل از انجام تغییرات دلخواه، باید آن را انتخاب کنید.
 گزینه ی save as
گزینه ی save as
  1. به منوی «File» بروید و از منوی کشویی گزینه ی ‘save as’ را انتخاب کنید، یا می توانید به سادگی دکمه های «ctrl + shift + s» را فشار دهید و پنجره ی «save as» را باز کنید. محلی در یکی از درایو های خود مشخص کنید تا عکس در آن ذخیره شود. اکنون یک نام مناسی برای عکس خود انتخاب کنید. فرمت فایل را از منوی کشویی انتخاب کنید و روی save کلیک کنید. اکنون عکس جدید شما با متن در مکان مشخص شده ذخیره می شود.
تصویر فتوشاپی
  1. از این تغییرات لذت ببرید. پایان !

منبع : چگونه با استفاده از  Adobe Photoshop به عکس خود متن اضافه کنیم؟

چگونه با استفاده از  Adobe Photoshop به عکس خود متن اضافه کنیم؟

Post navigation