چگونه با استفاده از PDF2Go  فایل PDF را رمز دار کنیم؟

 

آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که بخواهید یک فایل( .doc (word document), .xlsx (excel یا (.pptx (powerpoint presentationرا به PDF تبدیل کنید و آن را با جمعی از افراد به اشتراک بگذارید که بدون رمز امکان باز شدن فایل نباشد؟! ترفند ها به شما آموزش می دهد که چگونه یک فایل PDF را رمز دار کنید و جلوی باز شدن آن برای عموم را بگیرید. برای این کار چندین سرویس آنلاین وجود دارد که می توانید از آنها کمک بگیرید. هم چنین می توانید برای این کار از نسخه ی پرداخت شده ی Adobe Acrobat Pro استفاده کنید.

 

 

مراحل :

وب سایت PDF2Go
  1. وب سایت PDF2Go را باز کنید. برای این کار از طریق مرورگر اینترنت خود به آدرس https://www.pdf2go.com/protect-pdf/ بروید. مانند SmallPDF , PDF2Go نیز به شما امکان رمز گذاری فایل PDF را می دهد و باز کردن فایل را بدون رمز غیر ممکن می کند.

اگر می خواهید بدون رمز امکان ویرایش فایل را غیر ممکن کنید می توانید از PDF2Go استفاده کنید.

گزینه ی Choose file
  1. روی گزینه ی Choose file کلیک کنید. این گزینه در بالای صفحه قرار دارد. یک پنجره برای شما باز می شود.
فایل PDF
فایل PDF
  1. فایل PDF را انتخاب کنید. به محل ذخیره ی فایل PDF بروید و روی آن کلیک کنید.
گزینه Open
گزینه Open
  1. روی Open کلیک کنید. این گزینه در گوشه ی سمت راست پنجره قرار دارد. اکنون فایل PDF شما در وب سایت مورد نظر آپلود خواهد شد.
Settings
  1. به قسمت Settings بروید. این قسمت در وسط صفحه قرار دارد. می توانید از این قسمت رمز عبور را تعیین کنید.
وارد کردن رمز عبور
وارد کردن رمز عبور
  1. رمز عبور را وارد کنید. رمز عبوری که می خواهید برای فایل انتخاب کنید را در فیلد “Enter user’s password” وارد کنید سپس مجددا آن را در فیلد “Repeat user’s password” تایپ کنید.

باید هر دو رمز عبور یکسان باشند.

غیر فعال کردن مجوز های PDF
  1. مجوز های PDF را غیر فعال کنید. از قسمت “Allow Printing?”, “Allow Copying?” و “Allow Modification?” روی گزینه ی No کلیک کنید.

  1. به پایین صفحه بروید و رمز عبور ویرایش فایل را وارد کنید. رمز عبوری که امکان ویرایش فایل به شما می دهد را در فیلد “Enter owner’s password” تایپ کنید سپس همان رمز را در فیلد “Repeat owner’s password” تکرار کنید.
گزینه ی SAVE CHANGES
  1. روی گزینه ی SAVE CHANGES کلیک کنید. این دکمه ی سبز رنگ در پایین صفحه قرار دارد. با این کار فایل PDF شما رمز دار می شود.
گزینه ی Download File
  1. روی گزینه ی Download File کلیک کنید. این دکمه در گوشه ی سمت راست صفحه نمایش داده می شود. با این کار فایل رمز دار در کامپیوتر شما دانلود می شود. اکنون می توانید این فایل را با دیگران به اشتراک بگذارید. هر بار که بخواهید فایل را باز کنید باید رمز عبور را وارد کنید.

اگر می خواهید فایل فشرده شده را دانلود کنید می توانید روی گزینه ی Download ZIP File کلیک کنید. این گزینه برای فایل های حجم بالا مناسب است.

 

منبع : چگونه با استفاده از PDF2Go  فایل PDF را رمز دار کنیم؟

چگونه با استفاده از PDF2Go  فایل PDF را رمز دار کنیم؟

Post navigation