چگونه کاتالوگ منوی غذایی درست کنیم؟

درست کردن کاتالوگ پروژه ای سرگرم کننده و کارآمد می باشد. در مواقعی که خودتان صنایع دستی خاصی تولید می کنید می توانید کاتالوگ  منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. این کاتالوگ ها می توانند کاتالوگ باغ گل، منو غذایی یا کاتالوگ مربوط به طراحی و مد باشد. بدون شک شما ایده های بیشتری در این زمینه خواهید داشت؛ مسئله فوق العاده این است که شما با استفاده از کاغذ یا مجله و بدون صرف هزینه ی زیاد  می توانید کاتالوگ مورد نظر خود را درست کنید. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه کاتالوگ مورد علاقه ی خود را درست کنید. با ما همراه باشید.

مرحله اول : انتخاب مجله

مجله
  1. مجله هایی که دوست دارید را جمع آوری کنید. مجله هایی که نمی دانید چه موقع به کار شما خواهند آمد را در یک مکان تمیز نگهداری کنید و بعدا از آنها در درست کردن کاتالوگ خود استفاده کنید.

مجله هایی را انتخاب کنید که منقضی شده اند. مجله هایی که هنوز منقضی نشده اند ممکن است به کارتان بیاید. قبل از استفاده از مجله ی مورد نظر, همه ی کوپن ها و تخفیفات آن را جدا کنید.

آماده سازی فضا
  1. یک قسمت بزرگ از روی میز را مرتب کنید. برای درست کردن کاتالوگ مورد نظر خود فضای خالی زیادی لازم دارید.

مرحله دوم :

انتخاب کردن مجله
  1. مجله های مربوط به کاتالوگ خود را انتخاب و از آنها استفاده کنید. مجله های ایده آل برای این کار شامل تصاویر مختلفی از کاتالوگ مورد نظر شما می باشد. برای درست کردن این کاتالوگ به قیچی, چسب و یک کاغذ سفید احتیاج دارید.

شما همچنین می توانید از کاغذ سفید , کاغذ رنگی و غیره استفاده کنید.

 

  1. با دقت مجله ی مورد نظر خود را مشاهده کنید و تصاویری که میخواهید را با علامت مشخص کنید یا برگه ای را وسط صفحات مورد نظر خود قرار دهید تا بعدا سریع بتوانید آنها را پیدا کنید.

همانطور که تصاویر را انتخاب می کنید، طرف دیگر صفحه های انتخاب شده را بررسی کنید تا مطمئن شوید با برش یک تصویر, تصویر دیگر از بین نخواهد رفت.

انتخاب عکس
  1. عکس های مورد نظر خود را برش دهید. آنها را در جایی قرار دهید که بتوانید یک دید کلی به همه چیز داشته باشید.
چیدمان عکس ها
  1. تصاویر غذا را به سلیقه ی خود روی کاغذ بچینید و بالای کاتالوگ خود نام رستوران خود را بنویسید. در این مرحله نیازی نیست عکس ها را بچسبانید، طوری که در صورت لزوم بتوانید جای آنها را تغییر دهید. می توانید برای ایده گرفتن چند نمونه منوی غذایی مختلف را بررسی کنید.
چسباندن
  1. بعد از اینکه محل دقیق عکس ها را مشخص کردید آنها را بچسبانید. بیش از حد از چسب استفاده نکنید تا کاتالوگ خراب شود.
توضیحات منو
  1. پایان ! اکنون می توانید اطلاعات لازم را درون کاتالوگ خود بنویسید.

اکنون کاتالوگ شما آماده شده است و شما می توانید در هر زمینه ای که لازم دارید از آن استفاده کنید.

منبع : چگونه کاتالوگ منوی غذایی درست کنیم؟

چگونه کاتالوگ منوی غذایی درست کنیم؟

Post navigation