کلینیک لیزر مو و زیبایی دکتر هنرور

کلینیک زیبایی و لیزر مو دکتر هنرور یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران است که در غرب تهران و منطقه ستارخان مشغول فعالیت است. مرکز لیزر مو دکتر هنرور از سال 1388 شروع به فعالیت کرده و به مرور انواع خدمات را اضافه نموده است. این کلینیک با تجربه بیش از 10 ساله انواع خدمات درمانی پوست و مو را ارائه می کند. عمده خدمات کلینیک شامل درمان مشکلات پوست و مو ناشی از روند پیری و بیماری، جوانسازی پوست و لیزر موهای زائد است. خدمات تخصصی ما با استفاده با تکیه کادر پزشکی مجرب و دستگاه های پیشرفته می باشد. خدمات ما برای همه افراد اعم از بانوان و آقایان است.

در این کلینیک رفع چین و چروک پوست، درمان اسکار و زخم های پوستی، آستریا، افتادگی و شل شدگی پوست، آکنه فعال و زخم های آن، افتادگی پلک و … با استفاده از روش های مدرن، مطمئن و بی خطری انجام می شود که جزو درمان های روز دنیاست. ما برای رفع مشکلات پوستی از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا استفاده می کنیم که دارای تاییدیه های سازمان های بهداشت و زیبایی کشورهای اروپایی و آمریکا است.

انواع روش های درمانی ارائه شده در این کلینیک برای مشکلات پوستی و جوانسازی و لیزر مو به شرح زیر است:

لیزر موهای زائد

رفع موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس سوپرانو آلما انجام می شود. این دستگاه جدیدترین تکنولوژی لیزر را داراست. توان این دستگاه بالاتر از لیزر الکساندرایت بوده و معایب آن را ندارد. لیزر موهای زائد با این دستگاه هیچ دردی به همراه ندارد و احتمال سوختگی صفر است. همچنین شات های قوی این دستگاه باعث شده است که ما تضمین کتبی کاهش موهای زائد را به مشتریان خود بدهیم، به طوری که طی 6 الی 8 جلسه موهای زائد شما یا حذف شده و یا به شدت کاهش یافته است. اثربخشی این دستگاه بالای 90 درصد می باشد.

میکرونیدلینگ و مزومیکرونیدلینگ

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ یکی از روش های مورد استفاده در کلینیک دکتر هنرور است. برای نتیجه گیری حداکثری این روش با مزوتراپی تلفیق می شود. استفاده از مواد مزوتراپی باعث تسریع در رشد کلاژن سازی پوست شده و نتایج بهتری به دست می آید. این روش ترکیبی، مزومیکرونیدلینگ نام دارد.

مزوتراپی

مزوتراپی عبارت است از وارد کردن گروهی از مواد فعال بیولوژیک با سوزن‌هایی بسیار ریز به داخل پوست. این مواد می‌توانند شامل انواع ویتامین، دارو (مانند ماینوکسیدیل ) یا فاکتورهای رشد (مانند فاکتورهای رشد انسولینی) باشند. مزوتراپی نوعی روش درمانی تزریقی است که در تمام دنیا، به‌خصوص فرانسه، کاربرد زیادی در درمان‌های زیبایی دارد.

هایفوتراپی

یکی از روش های مدرن و جدید برای جوانسازی و لیفت پوست، استفاده از هایفو تراپی است. در هایفوتراپی با استفاده از امواج رادیویی می توان پوست های شل و دارای چین و چروک را درمان کرد. به راحتی می توان گفت که تنها یک جلسه استفاده از هایفو می تواند پوست شما را به اندازه 10 سال جوانتر نماید.

پلاسماجت و پلاسمافرکشنال

استفاده از پلاسما در پزشکی زیبایی سابقه ای بیش از یک دهه دارد. در این روش با استفاده از دستگاه پلاسماپن بر روی سطح پوست سوختگی های بسیار ریز و نزدیک هم ایجاد می شود. این سوختگی به اندازه ای نیست که به لایه های پایین پوست آسیب وارد کند. با اینحال اینکار باعث پوسته ریزی و بازسازی پوست در آن ناحیه می شود و موجب قوام پوست و لیفت آن می شود. نتایج دلخواه در 3 جلسه قابل دسترسی است. لیفت پلک با پلاسماجت، پلاسماجت بینی و درمان چروک ریز پوست از کاربردهای این روش است. دستگاه پلاسمافرکشنال بر مبنای همین تکنولوژی است ولی مانور عملیاتی آن بالاست چرا که با تنظیمات دستگاه می توان وسعت زیادتری را در زمان کمتری انجام داد. همچنین عمق سوزاندن قابل تعیین است و هیچ خطای اپراتوری اتفاق نمی افتد.

پاکسازی پوست

روش های مورد استفاده برای پاکسازی پوست در کلینیک هنرور عبارت است از میکرودرم ابریژن و پاکسازی به روش سلن، این روش برای اولین بار در این کلینیک ابداع شده است. روش سلن یک روش کاملا امن و بدون عارضه است. پاکسازی پوست باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست، جوش های سر سیاه و چربی های انباشت شده بین منافذ می شود.

این کلینیک به صورت مستمر و فصلی جشنواره های تخفیف لیزر مو و خدمات زیبایی برگزار می کند. شما می توانید برای اطلاع از این جشنواره با شماره های زیر تماس بگیرید. تلفن (خط ویژه) : 02166561686 – 66561687021 . همچنین شما می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید. ساعات کار کلینیک از 9 صبح تا 8 شب می باشد. آدرس ما: تهران , ستارخان , پاتريس لومومبا , بلوار سروناز , كوكب جنوبى , انتهاى انوشه ( بر اتوبان چمران ) , پلاك٤٢ , طبقه سوم , واحد ٨

کلینیک لیزر مو و زیبایی دکتر هنرور

Post navigation