امروزه هر تجارت و کسب‌ و کاری برای پیشبرد هرچه بهتر اهدافش راه‌های مختلفی را در پیش می‌گیرد. بدون شک تبلیغات یکی از مهم‌ترین ارکان مهم در کسب موفقیت به شمار می‌رود.
انتخاب ابزار مناسب برای این اتفاق بسیار حائز اهمیت خواهد بود. در این مسیر تنوع بسیاری وجود دارد، اما تمام آنها به نتیحه مد نظر ختم نمی‌شوند. استفاده از بیلبود‌های تبلیغاتی، آگهی‌های تلویزیونی، تراکت، پیامک منطقه‌ای و … انواع مرسوم در اطراف ما هستند.

قطعا روشی که کارآمد نباشد به سرعت جای خود را به روشی دیگر خواهد داد. یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب‌ها برای شروع تبلیغات و یا تقویت آن استفاده از هدایای تبلیغاتی است.

هدایای تبلیغاتی از روش‌های مرسوم برای بازاریابی و رونق کسب و کار به شمار می‌آید. روشی که در آن علاوه بر نمایش برند و هویت و گسترش دایره مشتریان، یک حس خوب و احترام را به افراد القا می‌کند.

هدایای تبلیغاتی مستلزم زمان مشخص و مکان مشخصی نیستند. حتی انتخاب نوع آن هم بسیار گسترده خواهد بود . هر کسب و کار  با توجه به نیاز، کاربرد و هدفش از تبلیغات مناسب‌ترین هدیه تبلیغاتی را انتخاب می کند.
گاهی میتوان از یک هدیه کوچک و ارزان قیمت برای غرفه‌ی نمایشگاهی استفاده کرد و گاهی یک هدیه نفیس برای مدیری دیگر  بهره برد.

هدایای تبلیغاتی حتما “یک” ویژگی ثابت ندارند و می‌توانند از دیدگاه‌های مختلفی تهیه شوند. هم شما می‌توانید هدایا را با توجه به کاربرد و ماهیت کسب و کار خود تهیه کنید تا به نوعی یادآور زمینه‌ی فعالیت شما باشد، هم می‌توانید به سادگی  هرچه تمام‌تر، جذاب باشید.

برای داشتن مناسب ترین انتخاب چهار المان را باید مد نظر قرار دهید :

  • اصالت در انتخاب هدیه : در نظر گرفتن اصالت در انتخاب هدیه می‌تواند تاثیر بسزایی بر برداشت شخصی فرد یا افراد مورد نظر بگذارد. شاید یک شعار یا نمادی از هویت ملی بتواند راهنمای خوبی برای انتخاب گزینه‌ها باشد.

 

  • خلاقیت در انتخاب هدیه : خلاقیت بخش غیر قابل انکاری در بحث هدایای تبلیغاتی است که هم می تواند باعث شگفتی و هیجان در مخاطب شود و هم بیان کننده هوش و ذکاوت شما در انتخابتان است.

 

  • جذابیت هدیه : جذابیت این هدیه تبلیغاتی می‌تواند مدت‌‎ها ذهن کسی را به خودش مشغول کند. علاوه بر این هدیه خلاقانه به نسبت می‌تواند طول عمر بیشتری در ذهن داشته باشد.

 

  • سنجش نیازمندی مخاطب دریافت هدیه : در نظر گرفتن نیازهای روزمره افراد ایده خوبی برای تعیین یک هدیه است.

 

یک هدیه ارجاع دهنده مفهوم احترام ، عشق و زیبایی خواهد بود و در کنار این به ساختن آینده‌ای بهتر برای کسب و کارتان کمک خواهد کرد بنابراین در انتخاب این امر مهم بسیار دقت کنید تا همانگونه که میخواهید  در ذهن مخاطبینتان دیده و ماندگار شوید.

منبع: تبلیغات حس هفتم

 

هدایای تبلیغاتی | حس هفتم

Post navigation