کلیدسازی داوود واقع شده در سعادت آباد تهران اقدام به ساخت سوئیچ و ریموت انواع ماشین های داخلی و خارجی می نماید.

ریموت هیوندا

هیوندا یک ماشین کره ایی است و در سال های اخیر در سراسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است. هیوندا و کیا دو شرکت ماشین سازی کره ایی هستند که از نظر ظاهر به هم شبیه هستند ولی ساختار داخلی آنها متفاوت است. این تفاوت به موارد فنی مربوط نمی شود بلکه مربوط به ریموت ماشین است. ریموت هیوندا مانند بسیاری از ریموت ها انواع مختلفی دارد که با توجه به مدل هیوندا، استفاده می شود. ریموت هیوندا یکی از حرفه ایی ترین انواع ریموت است و انواع مختلفی دارد. یکی از مهمترین آپشن های ریموت هیوندا این است که نمی توان از یک ریموت هیوندا، برای یک هیوندای دیگر استفاده کرد و این یک مزیت بزرگ محسوب می شود. ساختار داخلی ریموت های هیوندا با یکدیگر متفاوت است و هر کدام ساختار مربوط به خود را دارد، ریموت های هیوندا نمی تواند سایر ماشین های هیوندا را روشن کند و هر ریموت مختص به یک ماشین است. به این معنی که نمی توانید ریموت یک هیوندا را برای روشن کردن هیوندایی دیگر استفاده کنید. بهتر است همیشه ریموت یدک هیوندا را همراه داشته باشید تا در صورت گم کردن ریموت اصلی بتوانید از آن استفاده کنید. ریموت یدک از نظر ساختار هیچ تفاوتی با ریموت اصلی ندارد و تنها تفاوت آنها در شکل ظاهری آن است و ممکن است ریموت اصلی از ریموت یدک، بزرگتر باشد.  ریموت هیوندا ممکن است در اثر ضربه خوردن خراب شود و آسیب ببیند، پس باید در نگهداری آن دقت کنیم. هنگام تعویض یا ساخت ریموت دقت داشته باشید که رمز گذاری به درستی انجام شود در غیر این صورت نمی توانید ماشین را روشن کنید. برای ساخت ریموت هیوندا مانند هیوندا سانتافه و هیوندا آوانته با کارشناسان کلیدکار تماس بگیرید.

ریموت کیا

شرکت خودرو سازی کیا، تولید کننده ماشین های کیا است و مدل های مختلفی تولید می کند. یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین ماشین های کیا، کیا اسپورتیج است. این ماشین شاسی بلند است و چند سالی است که تولید آن آغاز شده است. انواع دیگر خودروهای کیا عبارتند از کیا سراتو، کیا اوپتیما و کیا سورنتو. خودروهای جدید کیا، ریموت های هوشمند دارند که keyless ( بدون کلید) نامیده می شوند. برای روشن کردن این ماشین ها، نیازی به وارد کردن ریموت برای استارت زدن نیست و با فشار دادن دکمه استارت که روی ریموت قرار دارد و همچنین با فشار دادن پدال، ماشین روشن می شود. ریموت اسمارت کیا اسپورتیج فقط برای ماشین هایی قابل استفاده است که مجهز به سیستم keyless هستند. ریموت کیا باید توسط یک فرد متخصص و یک دستگاه مخصوص، راه اندازی شود. ریموت کیا باید توسط سازنده آن کددهی شود و اگر کد به طور درست وارد نشود، نمی توانید ماشین را روشن کنید. ریموت ماشین های کیا اسپورتیج مدل 2009 هوشمند نیستند و برای روشن کردن ماشین نیازی به وارد کردن کد مخصوص نیست. برای ساخت ریموت کیا مانند کیا اسپورتیج و کیا سراتو با کارشناسان کلیدکار تماس بگیرید.

ریموت بی ام و

بی ام و به عنوان یک ماشین لوکس و دوست داشتنی بین مردم شناخته شده است. این ماشین ساخت کشور آلمان است. ساخت ریموت های ماشین های خارجی مانند بی ام و بسیار سخت است و هزینه زیادی دارد. گاهی اوقات ساخت ریموت یدکی، کاری غیر ممکن است و برای ساخت آن، باید به شرکت اصلی آن در کشوری که آن را تولید می کند، سفارش دهید. ریموت های ماشین بی ام و که تولید سال 2016 و بعد از آن هستند، از ریموت هایی هستند که نمی توان برای آنها یدک ساخت و اگر این ریموت ها گم شوند هیچ شرکتی قادر به ساخت آن نیست و فقط شرکت بی ام و می تواند برای شما ریموت بسازد در نتیجه باید از شرکت بی ام و درخواست کنید تا برای شما یک ریموت جدید بسازد. ریموت های ماشین های جدید از جمله بی ام و دارای کدهای مخصوصی است که امنیت ماشین را بالا می برد ولی کپی کردن ریموت با این کدها سخت شده است. شرکت ماشین سازی بی ام و، به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید ماشین، با بالا بردن امنیت ریموت بی ام و، کددهی ریموت را بسیار سخت کرده است. این کار از نظر امنیتی خیلی خوب است و کسی نمی تواند ماشین شما را با یک ریموت دیگر روشن کند ولی در صورت گم شدن ریموت هیچ راهی ندارید و باید از شرکت بی ام و در کشور آلمان، تقاضای ریموت یدکی کنید. پس بهتر است همیشه یک ریموت یدک از ماشین بی ام و داشته باشید تا در صورت گم شدن ریموت اصلی، بتوانید از آن استفاده کنید. ریموت های جدید بی ام و keyless هستند و مانند ریموت های کیا که در قبل توضیح داده بودیم، احتیاجی به قرار دادن ریموت در استارت ماشین نیست و با فشردن دکمه استارت، ماشین روشن می شود. ماشین های قدیمی بی ام و فاقد این آپشن هستند و مانند بقیه ماشین های قدیمی با قرار دادن ریموت در محل استارت ماشین روشن می شوند. برای استفاده از ریموت های هوشمند، باید یک کد مخصوص برای آن تعیین کنید تا بتوانید ماشین را روشن کنید. در صورت فراموش کردن کد یا اشتباه وارد کردن آن، باید از یک متخصص برای وارد کردن کد جدید کمک بگیرید. برای ساخت ریموت بی ام و مانند ریموت بی ام و سری 3 و بی ام و سری 5 با کارشناسان کلیدکار تماس بگیرید.

 

کلیدسازی در سعادت آباد

Post navigation